360 Tanganyika - varning för bilder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Darizz
    Användare
    • januari 2013
    • 45

    #31
    Favoriten...
    Klicka på bilden för större version

Namn: DSCN0337.JPG
Visningar: 1
Storlek: 846,6 KB
ID: 687117
    Klicka på bilden för större version

Namn: DSCN0354.jpg
Visningar: 1
Storlek: 885,1 KB
ID: 687118
    Klicka på bilden för större version

Namn: DSCN0356.jpg
Visningar: 1
Storlek: 932,9 KB
ID: 687119

    Slåss mot svävalger sen jag slutade med växtnäringen och algerna på stenarna decimerades. Men det är på rätt väg.
    Klicka på bilden för större version

Namn: DSCN0342.jpg
Visningar: 2
Storlek: 648,9 KB
ID: 687120

    Behöver en bättre kamera
    Lamprologus multifasciatus - Tanganicodus irsacae - Julidochromis transcriptus

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #32
      Riktigt snygg hästnos!
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #33
        Vilka arter har du i karet?
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • Darizz
          Användare
          • januari 2013
          • 45

          #34
          Maswa dubbar, irsacae hästnos och en stackars multifaciatus som jag hittade i en snäcka efter jag trott jag sålt alla...

          Funderar på att byta ut alltihopa mot en bunt växter, några L-malar och 200 neontetror

          Men orkar nog inte, ska plockas ner och ställas i ett förråd snart ändå.
          Lamprologus multifasciatus - Tanganicodus irsacae - Julidochromis transcriptus

          Kommentar

          • Fjärilsciklid
            NCS Medlem
            • juni 2012
            • 83

            #35
            Ursprungligen postat av Darizz
            Köpte från akvariumkungen, enda som jag har hittat som säljer rockzolid via onlineshop i sverige. Tycker själv att det ser bättre/naturliga ut om man har en stor sten som ser ut att komma upp ur botten istället för en hög med småsten staplat på varann.

            Har lite moduler som blev över plus lite begagnat om du vill ha till en billigare peng.
            vad har du för jag tänkt (bokstäverna på) moduler och vad har du tänkt sälja de för?

            Kommentar

            • Streamstone
              Användare
              • augusti 2013
              • 241

              #36
              Jäklar vilket snyggt kar och välplanerat på alla sätt och vis. Måste vara surt tråkigt att behöva packa ihop och sälja av det. Men den som köper det kommer ju bli lycklig så det räcker och blir över.

              Kommentar

              Arbetssätt...