Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
!!! Tävlingsresultat artregistertävlingen !!!
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av DaRe Visa inläggVäldigt snygga!!
Kommentera:
-
Tja.
firrarna är fortfarande lite blyga men jag har slängt i ett 30tal vitfenade rosentetror nu så hoppas det blir bättre, ska nog slänga i några redback oxå så det blir mindre blyga, hade med mig fel objektiv för dagen så jag fick stänga av autofocus pga av närgränsproblem sen lite skitiga rutor dock så är det ju bilder
Kommentera:
-
Nu har jag matat in de sista bidragen som jag inte hann med tidigare men som ingick i tävlingen:
Släktesbeskrivningar av Erik åhlander för:
Uaru
Pterophyllum
Kommentera:
-
Ursprungligen postat av cf.akvarielagret Visa inläggDet är nackdelen med stort företag alla vet inte allt ....... huvudsaken är att Staffan vet nu
vi skrattade lite
det står nu fyra bokade
Kommentera:
-
Ursprungligen postat av cichlids4fun Visa inläggtackar alla!
ringde lagret i Onsdags tror jag, och killen som svarade hade inte en aning om vad jag svamlade om men han skulle prata med Christer och återkomma så jag hoppas att han gör det, men som sagt ingen panik jag bor långt bort
kanske kunde jag få levererat av en kompis brorsa som ev skulle ner i julhelgen
vi skrattade lite
det står nu fyra bokade
Kommentera:
-
tackar alla!
ringde lagret i Onsdags tror jag, och killen som svarade hade inte en aning om vad jag svamlade om men han skulle prata med Christer och återkomma så jag hoppas att han gör det, men som sagt ingen panik jag bor långt bort
kanske kunde jag få levererat av en kompis brorsa som ev skulle ner i julhelgen
Kommentera:
-
Jag hade förhoppningen om ännu fler deltagare men trodde 25 p skulle bli väldigt svårt att nå. Aldrig kunde jag väl tro att man kunde få över 50 än mindre över 100!!
Verkligen impad.
Totalt sätt är jag mer än nöjd med över 257 nya bilder/filmer och texter.
Kommentera:
-
Ett
stort grattis till Peter och bra jobbat av alla deltagare. Roligt initiativ av ncs för att få in material till artregistret.
Kommentera:
-
Grattis Peter!
Dom är nog inte fullt så stora som Dahlberg skriver (sist jag såg dem) , men de är stora och fina och leker om 1½ -2 år!(enligt uppfödaren jag pratat med) Mina äter allt från torrfoder till fryst foder.
Även grattis till alla de som vann 1 års medlemskap!
Kommentera:
Kommentera: