Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

!!! Tävlingsresultat artregistertävlingen !!!

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• cichlids4fun
    svarade
    tog nån som var lite bättre idag

Kommentera:

• cichlids4fun
    svarade
    Ursprungligen postat av DaRe Visa inlägg
    Väldigt snygga!!
    jo de är de, men de behöver nog vara några fler för att bli mindre skygga, ska nog slänga i några redback tills jag får möjlighet att köpa fler

Kommentera:

• DaRe
    svarade
    Väldigt snygga!!

Kommentera:

• cichlids4fun
    svarade
    Tja.

firrarna är fortfarande lite blyga men jag har slängt i ett 30tal vitfenade rosentetror nu så hoppas det blir bättre, ska nog slänga i några redback oxå så det blir mindre blyga, hade med mig fel objektiv för dagen så jag fick stänga av autofocus pga av närgränsproblem sen lite skitiga rutor dock så är det ju bilder

Kommentera:

• Tisse89
    svarade
    Grattis peter!

Kommentera:

• DaRe
    svarade
    Nu har jag matat in de sista bidragen som jag inte hann med tidigare men som ingick i tävlingen:
    Släktesbeskrivningar av Erik åhlander för:
    Uaru
    Pterophyllum

Kommentera:

• cichlids4fun
    svarade
    Ursprungligen postat av cf.akvarielagret Visa inlägg
    Det är nackdelen med stort företag alla vet inte allt ....... huvudsaken är att Staffan vet nu
    vi skrattade lite
    det står nu fyra bokade
    Kanon, vi löser det på smidigt sätt, får se om jag kan få ner dem till julhelgen annars får jag väl köra upp och hälsa på

Kommentera:

• cf.akvarielagret
    svarade
    Ursprungligen postat av cichlids4fun Visa inlägg
    tackar alla!

ringde lagret i Onsdags tror jag, och killen som svarade hade inte en aning om vad jag svamlade om men han skulle prata med Christer och återkomma så jag hoppas att han gör det, men som sagt ingen panik jag bor långt bort

kanske kunde jag få levererat av en kompis brorsa som ev skulle ner i julhelgen
    Det är nackdelen med stort företag alla vet inte allt ....... huvudsaken är att Staffan vet nu
    vi skrattade lite
    det står nu fyra bokade

Kommentera:

• cichlids4fun
    svarade
    tackar alla!

ringde lagret i Onsdags tror jag, och killen som svarade hade inte en aning om vad jag svamlade om men han skulle prata med Christer och återkomma så jag hoppas att han gör det, men som sagt ingen panik jag bor långt bort

kanske kunde jag få levererat av en kompis brorsa som ev skulle ner i julhelgen

Kommentera:

• DaRe
    svarade
    Jag hade förhoppningen om ännu fler deltagare men trodde 25 p skulle bli väldigt svårt att nå. Aldrig kunde jag väl tro att man kunde få över 50 än mindre över 100!!

Verkligen impad.

Totalt sätt är jag mer än nöjd med över 257 nya bilder/filmer och texter.

Kommentera:

• doohan
    svarade
    Ett

stort grattis till Peter och bra jobbat av alla deltagare. Roligt initiativ av ncs för att få in material till artregistret.

Kommentera:

• Wilhelm
    svarade
    Grattis Peter!
    Dom är nog inte fullt så stora som Dahlberg skriver (sist jag såg dem) , men de är stora och fina och leker om 1½ -2 år! (enligt uppfödaren jag pratat med) Mina äter allt från torrfoder till fryst foder.

Även grattis till alla de som vann 1 års medlemskap!

Kommentera:

• THORLEIF
    svarade
    Grattis ))

Kommentera:

• JockeB
    svarade
    Grattis Peter

Kommentera:

• Ola Svensson
    svarade
    Grattis! Jag har sett firrarna och de är magnifika!

Kommentera:

Sparar...
X