Malawi, CA eller SA - eller vad?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kajjjan
    NCS Medlem
    • juni 2008
    • 1882

    Malawi, CA eller SA - eller vad?

    Vilken inriktning (ciklider) är störst respektive minst och i vilken ordning kommer de andra?
    Mitt intryck från detta forum är att det finns många CA- och Malawi-kar men det är kanske bara så att det finns fler forumaktiva med dessa inriktningar än t ex bland SA eller Tanganyika.
    Är det någon som har koll på detta?

    //Kaj
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    Jag har i huvudsak SA, men ingen som helst aning om vilken grupp som är störst. skulle tippa
    malawi
    Tanganyika
    SA
    CA - trots mycket aktivitet
    Viktoria
    Asien
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Mikael W
      NCS Medlem
      • augusti 2002
      • 8598

      #3
      Vi kunde ju köra en fråga på hemsidan. Det finns en gallupfunktion som man kanske kunde använda för detta.
      mvh
      Mikael W
      (NCS-medlem sedan 1981)

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        Ska jag skapa en sådan tråd? jag tror inte alla har rätt att skapa gallupar i forumet.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • Kajjjan
          NCS Medlem
          • juni 2008
          • 1882

          #5
          Gör det! Kunde vara intressant. Gör då möjligt att svara med antal kar i varje kategori eftersom många har flera kar från flera olika områden.
          //Kaj

          Kommentar

          Arbetssätt...