Troffetråden 2008 - Del 1

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cutekid
    Användare
    • januari 2003
    • 3368

    #91
    Kan upplysa dig om att jag har shorts på mig
    Carl

    Besök petrochromis.com´s forum:

    http://petrochromis.com/phpbb3/

    Kommentar

    • Falköping Andreas
      Användare
      • februari 2006
      • 1214

      #92
      Jaja alla gör ju som man vill o tycker som man vill. Vill du ha en sån avatar ja ha det då. Jag tycker bara inte den passade som avatar här men det finns kanske andra sider där den passar bättre.
      http://www.skovdeaf.se/

      Kommentar

      • Björn
        Användare
        • april 2002
        • 787

        #93
        Varför blir man inte förvånad över debatten om Calles finfina avatar? Och varför blir man lika lite förvånad över att det är just Andreas som inte kan låta bli att läga näsan i blöt?

        Om jag fattat saken rätt så håller Calle på med kampsport på fritiden, vid sidan av sitt fiskintresse. Är då inte denna bild mycket talande för vem Calle är som person? Det är väl hela poängen med avatar?

        Att Andreas sen "står för sin åsikt" har väl inte så mycket med saken att göra? Trams är vad det är! Om bilden blivit godkänd av ciklid.se så är det väl inget att diskutera?
        Om man ska snacka om lämplighet på bilderna så är väl Andreas bild inte speciellt lämplig på ett FISK-furom heller. Den bilden ser ju ut att höra hemma på babyboom.nu...

        Calle, du har iallafall min respekt!

        Mvh
        Björn
        fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKAR

        Kommentar

        • Cutekid
          Användare
          • januari 2003
          • 3368

          #94
          Tack Björn! Kul att du förstår bilden.

          Mvh
          Carl

          Besök petrochromis.com´s forum:

          http://petrochromis.com/phpbb3/

          Kommentar

          • Robbe
            Användare
            • februari 2003
            • 527

            #95
            Ursprungligen postat av Björn
            Varför blir man inte förvånad över debatten om Calles finfina avatar? Och varför blir man lika lite förvånad över att det är just Andreas som inte kan låta bli att läga näsan i blöt?

            Om jag fattat saken rätt så håller Calle på med kampsport på fritiden, vid sidan av sitt fiskintresse. Är då inte denna bild mycket talande för vem Calle är som person? Det är väl hela poängen med avatar?

            Att Andreas sen "står för sin åsikt" har väl inte så mycket med saken att göra? Trams är vad det är! Om bilden blivit godkänd av ciklid.se så är det väl inget att diskutera?
            Om man ska snacka om lämplighet på bilderna så är väl Andreas bild inte speciellt lämplig på ett FISK-furom heller. Den bilden ser ju ut att höra hemma på babyboom.nu...

            Calle, du har iallafall min respekt!

            Mvh
            Björn
            Håller med dig till punkt och pricka,Björn + att jag faktiskt tycker att Calles avatar är riktigt cool speciellt då om man jämför med Andreas
            Tyvärr så är jag,än så länge,för snål för att betala medlemsavgift annars så skulle jag oxå haft en cool avatar t ex i en brottar trikå

            Kommentar

            • Bright_Blue
              NCS Medlem
              • juni 2004
              • 1582

              #96
              Tja grabbar, vore det inte coolt o ha ett troffemöte på lämplig plats med: Falköping andreas, cutecid, Malawijanne, oden 70, bmwpower och pettap, ni brukar ju gå loss ganska hårt i denna tråden. Tror det skulle bli intressanta diskussioner grabbar

              Kommentar

              • Cutekid
                Användare
                • januari 2003
                • 3368

                #97
                Ursprungligen postat av Bright_Blue
                Tja grabbar, vore det inte coolt o ha ett troffemöte på lämplig plats med: Falköping andreas, cutecid, Malawijanne, oden 70, bmwpower och pettap, ni brukar ju gå loss ganska hårt i denna tråden. Tror det skulle bli intressanta diskussioner grabbar
                Gå loss hårt i denna tråd??? Är sällan online nu för tiden och har jag gått på hårt så har det inte varit obefogat. Att dra in mig bland de andra grapparna du räknar upp är inte speciellt rättvist då jag tycker att de andra ligger på en helt annan nivå. Thats my 50 cent

                Mvh
                Carl

                Besök petrochromis.com´s forum:

                http://petrochromis.com/phpbb3/

                Kommentar

                • Bright_Blue
                  NCS Medlem
                  • juni 2004
                  • 1582

                  #98
                  Kan hålla med dig där Calle det här väl varit befogat tex idag. Det var bara en sjuk/kul tanke jag fick och det var ett skämt, hoppas ingen tog illa upp.

                  Simma lungt.

                  Kommentar

                  • tezz
                    Användare
                    • februari 2006
                    • 1069

                    #99
                    Ursprungligen postat av Bright_Blue
                    Kan hålla med dig där Calle det här väl varit befogat tex idag. Det var bara en sjuk/kul tanke jag fick och det var ett skämt, hoppas ingen tog illa upp.

                    Simma lungt.
                    Varför fick inte jag va med på listan

                    Kommentar

                    • cf.akvarielagret
                      Användare
                      • april 2002
                      • 5028

                      Suck
                      måste jag byta avatar nu jag har inte ens skor på mig
                      jag är Ateist
                      men Gud talade till mig
                      Gud är stor
                      jag frågade hur stor ? inget svar
                      han kanske behövde låna toaletten

                      Kommentar

                      • Björn
                        Användare
                        • april 2002
                        • 787

                        Ja, Christer!
                        Någon kan ju tolka din bild som att du badar NAKEN med en stackars delfin. Det kan väl aldrig vara OK?
                        fisklokalen.se - MER ÄN BARA FISKAR

                        Kommentar

                        • Falköping Andreas
                          Användare
                          • februari 2006
                          • 1214

                          Ursprungligen postat av tezz
                          Som denna kanske
                          Muuuhahaha den var riktigt najs
                          Nåja vill calle ha sin avatar ja låt han ha det då. Fö så har jag min dotter i famnen samt mina yngel baljer i bakgrunden.. det tycker jag är ett sätt för mig o visa vem jag är.
                          Jag har ju iaf kläder på mig och ser inte ut o vilja döda någon.
                          Jag tänker inte gå på mer om detta nu utan jag hoppas vi kan ha en trevlig konversation i ett fantastiskt forum där man kan få tipps och ideer.
                          Senast redigerad av Falköping Andreas; 09 januari 2008, 22:22.
                          http://www.skovdeaf.se/

                          Kommentar

                          • tezz
                            Användare
                            • februari 2006
                            • 1069

                            Ursprungligen postat av Björn
                            Ja, Christer!
                            Någon kan ju tolka din bild som att du badar NAKEN med en stackars delfin. Det kan väl aldrig vara OK?
                            Nej o en delfin utan skor till och med

                            Kommentar

                            • Oden70
                              Användare
                              • januari 2007
                              • 869

                              Ursprungligen postat av Cutekid
                              Gå loss hårt i denna tråd??? Är sällan online nu för tiden och har jag gått på hårt så har det inte varit obefogat. Att dra in mig bland de andra grapparna du räknar upp är inte speciellt rättvist då jag tycker att de andra ligger på en helt annan nivå. Thats my 50 cent

                              Mvh
                              Sant att du inte skall blandas med oss du e "ju sååå mycket bättre" eller vad e det du säger.. Det du tycker e befogat e inte alltid det som e övriga världens åsikt eller du e allsmäktig, störst, bäst och vakrast eller???
                              Har inget med diskutionen om din avatar att göra så blanda in mig med ditt foto e rent befängt... Och att bli nämd i samma mening som dig e fan absurt..
                              Men om jag skall vara helt ärlig så e det ditt beslut om vilken avatar du skall ha men.......
                              A skit samma, varför ens bry mig om dig....
                              Petrochromis is da shit8)8)

                              Kommentar

                              • Oden70
                                Användare
                                • januari 2007
                                • 869

                                Ursprungligen postat av Björn
                                Varför blir man inte förvånad över debatten om Calles finfina avatar? Och varför blir man lika lite förvånad över att det är just Andreas som inte kan låta bli att läga näsan i blöt?

                                Om jag fattat saken rätt så håller Calle på med kampsport på fritiden, vid sidan av sitt fiskintresse. Är då inte denna bild mycket talande för vem Calle är som person? Det är väl hela poängen med avatar?

                                Att Andreas sen "står för sin åsikt" har väl inte så mycket med saken att göra? Trams är vad det är! Om bilden blivit godkänd av ciklid.se så är det väl inget att diskutera?
                                Om man ska snacka om lämplighet på bilderna så är väl Andreas bild inte speciellt lämplig på ett FISK-furom heller. Den bilden ser ju ut att höra hemma på babyboom.nu...

                                Calle, du har iallafall min respekt!

                                Mvh
                                Björn
                                Du Björn..... Ge dig på Andreas e ok men att blanda in hans barn,,,,, fan lägre än glocalnet det du...
                                Petrochromis is da shit8)8)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...