Nyhetsbrev/föreningsbrev

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Erik Österlund
    Användare
    • januari 2005
    • 3788

    Nyhetsbrev/föreningsbrev

    Vi kommer att ta upp nyhets-/föreningsbrevet igen. Utskick kommer ske via e-post och första utskicket kommer att ske under september. Utskick kommer att ske till de som har en registrerad e-postadress på forumet, både till användare och medlemmar.

    Tanken med nyhetsbrevet är att vi ska kunna nå fram med nyheter/information om NCS och andra akvarierelaterade intressanta händelser. Innehållet är inte helt fastställt utan kommer att formas efter hand. Tips,önskemål och synpunkter tas gärna emot

    Så för att kunna åtnjuta detta brev så ber jag er att se över att ni har en korrekt e-postadress i er profil, gör det nu direkt!

    Jag kommer att ansvara för innehåll samt utskick.
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    trevligt!
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Kawasa
      Användare
      • september 2012
      • 840

      #3
      Trevligt! e-postadress checkat och klart
      Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

      Kommentar

      • Erik Österlund
        Användare
        • januari 2005
        • 3788

        #4
        Jag förstår att ni är besvikna på att nyhetsbrevet inte dykt upp i mailkorgen tyvärr har det uppstått lite "tekniska problem" vilket var jättetråkigt nu när första brevet (för den här omgången) skulle gå ut.

        Men hav förtröstan! Brevet kommer!

        Kommentar

        • webo
          Användare
          • november 2014
          • 31

          #5
          Ursprungligen postat av Erik Österlund
          Vi kommer att ta upp nyhets-/föreningsbrevet igen. Utskick kommer ske via e-post och första utskicket kommer att ske under september. Utskick kommer att ske till de som har en registrerad e-postadress på forumet, både till användare och medlemmar.

          Tanken med nyhetsbrevet är att vi ska kunna nå fram med nyheter/information om NCS och andra akvarierelaterade intressanta händelser. Innehållet är inte helt fastställt utan kommer att formas efter hand. Tips,önskemål och synpunkter tas gärna emot

          Så för att kunna åtnjuta detta brev så ber jag er att se över att ni har en korrekt e-postadress i er profil, gör det nu direkt!

          Jag kommer att ansvara för innehåll samt utskick.
          Mycket bra och roligt att höra. Tack.

          Kommentar

          Arbetssätt...