Peckoltia här!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Peckoltia
    Användare
    • november 2013
    • 1

    Peckoltia här!

    Hej allihopa nu har jag gått med i forumet och några av er känner säkert redan till mej sen förut, men en liten presentation sitter väl på sin plats ändå

    Jag är 57 år ung och har hållit på med akvarium sedan jag var en liten tulta ungefär ja närmare bestämt 51 år nu, jag håller på med lite av varje i akvarievärden ja först mina Tanganyikaciklider då där favoriterna är mina Alolamprologus compressiceps "Kigoma", jag håller även på med räkor, krabbor och jag har även insekter som hobby plus alla mina 300 krukväxter.
    Jag bor i Göteborg med mina 2st. 4-benta sambosar Lollo Chinese Crested Powderpuff och min katt Anton.
  • Olivaw
    Användare
    • juli 2012
    • 115

    #2
    Får en vision av att det ser ut som djungeldelen på Universeum hemma hos dig Välkommen!
    Insekter? Intressant, odlar du upp själv och har i olika kar/burkar eller vad?

    Kommentar

    • Pierre_N
      Användare
      • mars 2004
      • 772

      #3
      Kul att du har hittat hit också Välkommen!

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        Stort välkommen hit. Hoppas du ska trivas och bli en del av allt som händer här!!
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • Banderad
          Användare
          • februari 2006
          • 3479

          #5
          Ett stort välkommen hit!

          /Jocke

          Kommentar

          • johho
            Användare
            • mars 2007
            • 1825

            #6
            Jag odlar bananflugor, och jag är bra på det!

            Välkommen hit!

            Kommentar

            Arbetssätt...