Tropheus in their natural habitat, Ad Konings, Cichlid Press 2013

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Aralion
    Användare
    • juni 2013
    • 9

    Tropheus in their natural habitat, Ad Konings, Cichlid Press 2013

    Tropheus in their natural habitat, Ad Konings, Cichlid Press 2013

    Äntligen har denna bok blivit färdig för leverans. Om ca en vecka kommer jag att ha boken i lager. De första exemplaren finns att få signerade om man så önskar.

    Boken är på engelska och har följande innehåll: Introduction, Lake Tanganyika, Maps, The Genus, The Species, Geographical Variation, Territory, Feeding, Breeding, Classification, In the Aquarium, References, Index. 160 pages, 300 color photos

    Pris 375 kronor inkl frakt inom Sverige. (Svensk moms ingår)

    Betalning till Bankgiro 499-2889


    Pris till övriga Scandinavien 375 Svenska kronor inkl frakt (brev)

    För betalning från utlandet, skicka ett meddelande för att erhålla betalningsuppgifter

    OBS skicka meddelande om den adress Du vill ha boken levererad till

    Ange mailadress och mobilnummer för avisering av paket

    Jag besvarar frågor så snart jag kan

    Lars

    Bifogade filer
    Senast redigerad av Aralion; 15 juni 2013, 11:04. Anledning: tillägsinformation
    Så var det dags för en ny bok igen av Ad Konings.

    Vi och några till var på en resa längs med Tanganikasjöns östra sida förra sommaren. Bilden i min avatar togs då av Arnoud Geerts, son till Martin Geerts som är en levande uppslagsbok om ciklider.
  • Aralion
    Användare
    • juni 2013
    • 9

    #2
    De signerade böckerna är nu slut. Det finns naturligtvis böcker utan Ads signatur och innhållet är ju lika bra.
    Så var det dags för en ny bok igen av Ad Konings.

    Vi och några till var på en resa längs med Tanganikasjöns östra sida förra sommaren. Bilden i min avatar togs då av Arnoud Geerts, son till Martin Geerts som är en levande uppslagsbok om ciklider.

    Kommentar

    • Aralion
      Användare
      • juni 2013
      • 9

      #3
      Signerade böcker

      Ett mindre antal signerade böcker kommer in om några dagar.

      Boken finns även att köpa hos Akvarielagret och Akvarieleasing.

      Har även ett mindre antal "Malawi cichlids in their natural habitat" 4th edition. (Ej signerade) Julklapp till Dig själv? Den fjärde utgåvan är nästan en helt ny bok, jämfört med den tredje upplagan. Är Du Malawinörd klarar Du Dig inte utan den senaste upplagan.
      Så var det dags för en ny bok igen av Ad Konings.

      Vi och några till var på en resa längs med Tanganikasjöns östra sida förra sommaren. Bilden i min avatar togs då av Arnoud Geerts, son till Martin Geerts som är en levande uppslagsbok om ciklider.

      Kommentar

      • Aralion
        Användare
        • juni 2013
        • 9

        #4
        Trots att mitt namn finns med på deltagarlistan för stämman i Malmö så kommer jag inte. Det finns ett antal hundra Lars Andersson i Sverige och tydligen är någon annan anmäld till Malmö. Själv är jag i Malawi.

        Detta gör att de av er som frågat om jag kan ta med böcker till Malmö får vända Er till Wilhelm Lubkowitz som varit vänlig nog att erbjuda sig att ta med Tropheusboken och ett mindre antal av Malawiboken.

        Hoppas Ni får det trevligt.
        Så var det dags för en ny bok igen av Ad Konings.

        Vi och några till var på en resa längs med Tanganikasjöns östra sida förra sommaren. Bilden i min avatar togs då av Arnoud Geerts, son till Martin Geerts som är en levande uppslagsbok om ciklider.

        Kommentar

        • Aralion
          Användare
          • juni 2013
          • 9

          #5
          Jag har ett tiotal böcker kvar. Beställer f
          lera till jul om de går åt.
          Så var det dags för en ny bok igen av Ad Konings.

          Vi och några till var på en resa längs med Tanganikasjöns östra sida förra sommaren. Bilden i min avatar togs då av Arnoud Geerts, son till Martin Geerts som är en levande uppslagsbok om ciklider.

          Kommentar

          Arbetssätt...