Husbygge og 1560 liter.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • KjellM
    NCS Medlem
    • november 2006
    • 172

    Det meste fungerte veldig bra i Malawikaret. Champsochromisene vokste bra, fightet litt med hverandre, men bodde i hvert sitt hørn av karet.
    En dag hadde dessverre den ene hannen jaget den andre ut av karet, og jeg fant den død på gulvet. De lot de andre fiskene være i fred.
    Fossorochromis rostratus hannene ble en favoritt. De oppviste fantastiske farger når de småfightet med hverandre.
    En annen favoritt ble Aristochromis Christy - spesiellfisk, vakker og interessant.
    Alt var egentlig harmoni - fiskene ynglet, compressiseps jaktet yngel på sitt spesielle vis, Zebra Maisoni reef rensket alger og vannverdiene var fine.

    Min fru likte dom stora Gibbrosorna best, og julen 2011 solgte jag alla mine Malawisar og tok turen til Alingsås/Nol og overtok alla "Barracudans" Gibberosa Kitumba Zaire.
    Skal senare oppdatere hvordan karet blev etter det, og hvordan de lever i beste velgående i dag.
    Bifogade filer
    Senast redigerad av KjellM; 14 oktober 2014, 22:38.

    Kommentar

    • tropheusforever
      Användare
      • maj 2013
      • 119

      vilket fantastiskt jobb du lagt ner , en av det vackraste burkarna jag sett , mycket inspirerande .
      Tack för att du delat med dig av ditt dröm projekt .
      Tropheus Ikola
      Tropheus ilangi
      VF Tropheus red rainbow kasanga
      Tropheus Black Kiriza
      Tropheus Red cheek Mpimbwe
      Tropheus Black caramba
      Tropheus Duboisi Maswa
      Tropheus golden Kazumbe
      Tropheus sp sjöberg
      pettrichromis red bulu point

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        Häftiga bilder. Asgrymma akvarier. Riktigt bra jobbat.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • Erik Österlund
          Användare
          • januari 2005
          • 3788

          Den första bilden med Champsochromisen var riktigt cool, ser riktigt biffig ut

          Jättekul att se bra bilder och fina firrar!

          Kommentar

          Arbetssätt...