Tilapia ruweti ?
Kollaps
X
-
Nä, det är hopplöst att få några svar, lite tråkigt då jag tror tilapia ruweti borde kunna bli en populär akvariefisk -
-
-
-
Någon som känner till vad som hände med de fiskar som kom till landet, lever de ?, har de förökat sig ?. eller är de utdöda ?Lämna en kommentar:
-
Önskar gärna info om vad som hänt de ruweti som kom till detta landLämna en kommentar:
-
Lite uppdatering vore på sin plats, Ingen som nu har "stora" ruweti ?Lämna en kommentar:
-
Som tapper medlem i VAF lämnade Robin in mina på jobbet, och där finns de kvar.Lämna en kommentar:
-
Är et ingen som hänger på detta forum som köpt och har kvar dessa fiskar ?Lämna en kommentar:
-
Tja vore inte helt fel att få veta hur dessa ungdjur nu ser ut efter lite tillväxt.
Så ni som har köpt, skrivLämna en kommentar:
-
Kanske rent av intressantare i viss mån, eftersom det oftast är ungdjur som säljs i butiker av många arter. Att då inkludera minst en bild på hur de ser ut när man köper dem tycker jag är intressant. Går man runt och letar efter fullt utfärgade individer enbart hittade man nog inte många i zoohandeln.Lämna en kommentar:
-
Har sagt åt Robin. Däremot är dessa ungdjur, så det blir inga knallblåa giganter som de som Anton håller.Lämna en kommentar:
-
Gäst svaradeArtregistret vill gärna ha en bild på dessa firrar.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: