If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det bör gå att läsa ut ur fishbase, men det var inte inlagt tidigare, jag brukar komplettera de flesta uppgifter så fort jag lägger in bilder men inte dessa då de tar lite mer tid.
Arterna är grupperade i samma paket dvs Central- och nordamerika. För just dess arter har vi ingen information i artregistret exakt var de finns. Det finns utrymme i artregistret för denna information men den är tom för dessa.
Typlokal:
Ingen uppgift.
Utbredning:
Ingen uppgift.
Okay David, da skal jeg se når jeg har litt tid til å skrive litt om fangst steder jeg har fanget fiskene.
Hei David, kan du fortelle meg hvem som har lagt in tekst til panamensis,myrna og altoflavus. Jeg har fanget disse fiskene og panamensisen i Canalzonen ikke lengre opp i Panama. altoflavus i Panama på Atlanterhavssiden i Boca del Toro. myrna finnes rett på andre siden av grensen i Costa Rica, så vidt jeg vet finnes ingen i Nordamerika,(USA??)
Så hvem sier dette??
Cichlid-Power
???????? Var läser du detta? Ser 0 info om fisken överhuvudtaget o def ingen om fångst i nord-amerika!!!?
Lämna en kommentar: