Cichla Kelberi lek.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fiskliv.se
    NCS Medlem
    • december 2017
    • 29

    #16
    Dag 27, börjar se ut som cichlor. 2-2,5cm långa
    www.fiskliv.se

    Kommentar

    • Kawasa
      Användare
      • september 2012
      • 840

      #17
      Jisses vad skojigt! Tänk att de trivdes så bra att de ynglade av sig Förresten jag har hört att inga andra yngels hunger går att jämföra cichlornas
      Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

      Kommentar

      • Fiskliv.se
        NCS Medlem
        • december 2017
        • 29

        #18
        Ursprungligen postat av Kawasa
        Jisses vad skojigt! Tänk att de trivdes så bra att de ynglade av sig Förresten jag har hört att inga andra yngels hunger går att jämföra cichlornas
        Dom äter som små grisar. Matar dom 3-4ggr per dag och de växer där efter Har börjat variera deras diet lite mer nu, förutom artemia och NorthFin Fry Starter så smular jag blåmussla i vattnet till små partiklar. Har testat daphiner (hur det nu stavas men ni fattar säkert) och röda mygg. Röda mygg är lite för stora än och intresset att äta dom är sådär...
        www.fiskliv.se

        Kommentar

        • Fiskliv.se
          NCS Medlem
          • december 2017
          • 29

          #19
          Den rom vi snodde från senaste leken blev det inget av. Allt möglade. Men nya försök nästa gång....
          www.fiskliv.se

          Kommentar

          • Kawasa
            Användare
            • september 2012
            • 840

            #20
            Ursprungligen postat av Fiskliv.se
            Den rom vi snodde från senaste leken blev det inget av. Allt möglade. Men nya försök nästa gång....
            Det var tråkigt! Fast det präktiga paret du har i karet verkar ju stormtrivas Det lär nog leka igen ganska snart
            Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

            Kommentar

            Arbetssätt...