jag vill tacka Olof för chokladcikliderna!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • linusa
    Användare
    • januari 2012
    • 11

    jag vill tacka Olof för chokladcikliderna!

    jag har råkat tömma pm'boxen och kommer inte ihåg ditt användarnamn.
    jag vill iaf tacka för chokladcikliderna jag köpte av dig för ett par månader sen. fantastiskt vackra och roliga fiskar. jag gillar speciellt deras natt färger.

    dom lever och har hälsan allihop, växer väl inte direkt så det knakar men lite större är dom. dom är lite blyga men alla äter när dom väl vågar sig fram till maten : -)

    tackar!
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #2
    han heter nog just olof även som användarnamn.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • olof
      Användare
      • april 2002
      • 1823

      #3
      Ursprungligen postat av linusa
      jag har råkat tömma pm'boxen och kommer inte ihåg ditt användarnamn.
      jag vill iaf tacka för chokladcikliderna jag köpte av dig för ett par månader sen. fantastiskt vackra och roliga fiskar. jag gillar speciellt deras natt färger.

      dom lever och har hälsan allihop, växer väl inte direkt så det knakar men lite större är dom. dom är lite blyga men alla äter när dom väl vågar sig fram till maten : -)

      tackar!
      Kul Linus!

      Jag hade inte riktigt väntat mig ett offentligt tack. Vad roligt att det går bra med fisken. Det är en rolig art som verkligen bara blir bättre och bättre med åren.

      mvh

      olof
      http://malmolundcyclechic.blogspot.com/

      Kommentar

      • salmberg
        NCS Medlem
        • oktober 2007
        • 830

        #4
        Även jag har ett par som kommer från Olof som vallar ett 100tal yngel nu.

        Kommentar

        Arbetssätt...