Satanoperca översyn

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #16
    Ursprungligen postat av Ola Svensson
    Jag får skicka ett majl till Hernán och påpeka att han klockan 5 på morgonen under den här konferensen http://www.ciklid.org/artikelarkiv/c...01001&lopnr=13 lovade att skriva en artikel om geophagiiner till Ciklidbladet
    Bumpar detta med tanke på Mikael Ws tankar i granntråd och kanske nåt Wilhelm kan jaga på framöver.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #17
      Ursprungligen postat av Mike_Noren
      Har läst igenom artikeln nu, och blev inte mycket klokare. De har sekvenserat en väldans massa fiskar (vilket går fort men kostar en slant) och lagt ner en herrans massa jobb på analyser, synbarligen utan att ha någon frågeställning eller dra några slutsatser.

      Missförstå mig rätt, artikeln är inte alls dålig, men den står inte på egna ben. Jag har inte kollat, men jag skulle tänka mig att detta är det första papperet från en nykläckt doktorand (pga den höga men ofokuserade ambitionsnivån och den skakiga kollen) och att det alltså är tänkt att komma 3-4 papper till.
      Vet inte heller vilka slutsatser man ska dra av denna...?
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      Arbetssätt...