720 liter SA/jordätare med?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • september 2009
    • 22831

    #16
    Det skulle nog fungera. Tahuantinsuyoa macantzatza är vad jag sett också lite mellsnskikts levande och fungerar säkert också.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • aejohansson
      Användare
      • maj 2011
      • 432

      #17
      riskerar inte otocinclus att bli flaggciklid-mat?

      Kommentar

      • nicson
        Användare
        • januari 2010
        • 639

        #18
        Ursprungligen postat av johho
        Låter som en trevlig uppsättning. Jag skulle dock tipsa om att ha fler tetror enligt min smak. Jag hade ett 450 en gång med 100 svartbandstetror i, det fyllde upp okej, men hade kunnat ha fler. Så dina 30-40 i ett 720, känns som de försvinner. Beror på vad man vill ha, jag ville ha ett stort stim som verkligen stimmande och det gör de när de blir så många
        Just stimmandet tycker jag är väldigt vackert o rogivande. Den enda tetra jag fått att stimma ordentligt har varit rödmunstetra. Neontetror spred sig bara och gav inget samlat intryck.

        Kommentar

        • johho
          Användare
          • mars 2007
          • 1825

          #19
          Ursprungligen postat av nicson
          Just stimmandet tycker jag är väldigt vackert o rogivande. Den enda tetra jag fått att stimma ordentligt har varit rödmunstetra. Neontetror spred sig bara och gav inget samlat intryck.

          trevligt tips, för rödmunstetra kommer strax inskaffas, ska kasta ut tanganyikan och i med SA

          Kommentar

          • affealien
            Användare
            • januari 2012
            • 1157

            #20
            Har hört att Vinkeltetror ska vara bra på stimma med?
            Självklart är det ju det man vill med dessa småfiskar att det ska åka runt i ett stim, det som är finast och mysigast.
            Mvh
            //Alf

            Kommentar

            Arbetssätt...