720 liter

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gatchen
    Användare
    • augusti 2011
    • 20

    #16
    Ursprungligen postat av Jonas_
    Får man fråga vad för malawi som ska få flytta in i karet? Ladda gärna upp någon bild när malawikaret står klart

    Och jag går emot strömmen i denna tråd & gratulerar till ett utmärkt val av sjö & fiskar!
    Här hemma simmar mest afrikaner
    Det blir en flytt av de som jag redan har. Mesta dels haps. Men först skall det sågas lite moduler m.m. Kommer troligtvis lägga upp en ny tråd under malawi om detta.

    Ursprungligen postat av aejohansson
    Trist, gillar verkligen det där karet
    Jag med Men vi är fler här hemma än jag som bestämmer och det ena skulle ut innan vi fixar större boende, och då gick jag tillbaka till grund idén. Men jag är iaf lovad att så fort vi flyttar så får jag fixa ett ännu större kar där, med antingen ca eller sa. Så har något riktigt roligt om än lite längre bort att längta efter!

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #17
      Ser fram emot den tråden, vi får se om du lyckas övertala någon att gå mot Malawi, jaghar faktiskt ett 280 liters som nu kan bestyckas med något skoj...
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • Getingen
        Användare
        • december 2012
        • 412

        #18
        Jag tycker också amerikasoppan var väldigt fin.

        Kommentar

        Arbetssätt...