Apistogrammor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • april 2002
    • 9122

    #61
    Kan det bero på om man är vänster eller högerhänt?
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • september 2009
      • 22831

      #62
      Hehe, eller hur man fotar om man riktar in mot det hörnet som filtert står så hamnar det lite i centrum.

      Eller finns en synvilleskillnad mellan höger och vänster, vi är ju höger resp vänsterhänta!?
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • irwin_fletch
        Användare
        • april 2010
        • 306

        #63
        Ursprungligen postat av Mats
        Hej.
        Snyggt kar,du får ursäkta mig men det är et fel på det som många gör och det är att sätta värmare och filter i högra hörnet.Man ser dessa saker direkt.Nu undrar du kanske varför? Jo,karet blir mindre enligt ögats sett att se.Placerar du sakerna i vänster del av karet så ser ögat det som större,det blir en synvila.Svårt att förklara.Ett tips bara.
        mvh Mats
        Förstår vad du menar och hade det varit något av mina andra kar hade jag ändrat direkt. Vill att allt ska vara perfekt, men detta är bara ett litet projekt i tvättstugan och om sanningen ska fram så räcker inte sladden om de sitter till vänster

        Nu har jag i och för sig gömt pump och värmare i mina andra kar (bakom rötter och växter) men alla sitter faktiskt på höger sida. Aldrig tänkt på det innan Man lär så länge man lever.

        Kommentar

        • Mats
          NCS Medlem
          • april 2002
          • 804

          #64
          Hej.
          Kan säga att det finns vetenskapligt belagt att det är så,läste om det för många år(ca.30kanske) sedan i en fakta skrift,kan inte säga var.Prova får ni se det blir en stor skillnad.Har ingen skillnad v. eller högerhänt.
          mvh Mats
          http://www.Zoonen.com/minzoon.Asp?oid=156582

          Kommentar

          • Marcus Karlsten
            Användare
            • januari 2013
            • 318

            #65
            Ursprungligen postat av Mats
            Hej.
            Kan säga att det finns vetenskapligt belagt att det är så,läste om det för många år(ca.30kanske) sedan i en fakta skrift,kan inte säga var.Prova får ni se det blir en stor skillnad.Har ingen skillnad v. eller högerhänt.
            mvh Mats
            Det har jag hört med. Konstnärer och andra som jobbar med bildkomposition
            tar hänsyn till det. Frimärkets placering på kuveret och kungens ansikte på sedeln är exempel.
            www.marcuskarlsten.se
            -www.mobelspecialen.se-

            Kommentar

            • DaRe
              NCS Medlem
              • september 2009
              • 22831

              #66
              Jag kan mycket väl tänka mig det.
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

              ///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

              Kommentar

              Arbetssätt...