Någon här som har Apistogramma Commbrae?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Pelle
    Användare
    • maj 2002
    • 387

    Någon här som har Apistogramma Commbrae?

    Hej

    Finns någon som har denna art?

    Mvh/
  • Erik Åhlander
    Användare
    • september 2006
    • 796

    #2
    Inte just nu. Hurså?

    Kommentar

    • Pelle
      Användare
      • maj 2002
      • 387

      #3
      Ursprungligen postat av Erik Åhlander
      Inte just nu. Hurså?
      Jag har haft den här arten några år. Och har odlat några generationer för eget bruk. Jag hade ett gäng på cirka 7-8 stycken i ett 200 liters helt igenvuxet akvarium där de fick gå med lite Ancistrus och vietnamesisk kardinalfisk. Jag såg till någon då och då, och nått yngel syntes till ibland. Men jag har inte haft fullt focus på detta akvarium.
      Tyvärr upptäckte jag vid en rensning för några veckor sedan att det bara fanns en hane kvar!
      Och då blir det svårt med återväxten
      Om någon har några att avyttra eller känner till någon affär som säljer denna något ovanliga art, så hör av er!

      Mvh/

      Kommentar

      • DaRe
        NCS Medlem
        • september 2009
        • 22831

        #4
        Någon som har bilder på denne lille gynnare?
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

        ///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

        Kommentar

        • Cichlid-Power
          Användare
          • november 2006
          • 253

          #5
          Ursprungligen postat av Pelle
          Jag har haft den här arten några år. Och har odlat några generationer för eget bruk. Jag hade ett gäng på cirka 7-8 stycken i ett 200 liters helt igenvuxet akvarium där de fick gå med lite Ancistrus och vietnamesisk kardinalfisk. Jag såg till någon då och då, och nått yngel syntes till ibland. Men jag har inte haft fullt focus på detta akvarium.
          Tyvärr upptäckte jag vid en rensning för några veckor sedan att det bara fanns en hane kvar!
          Och då blir det svårt med återväxten
          Om någon har några att avyttra eller känner till någon affär som säljer denna något ovanliga art, så hör av er!

          Mvh/

          Du kan ta kontakt om du ikke finner noen
          Cichlid-Power

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • september 2009
            • 22831

            #6
            Alf, har du några?
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            Arbetssätt...