Intressant lek av Agassisi

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olorin
    Användare
    • maj 2005
    • 1554

    Intressant lek av Agassisi

    Har kämpat och deppat ett tag över mina döende Pucallpaensis så jag har glömt att se vad mina Agassizi håller på med. En hona har lekt med den dominanta hanne bakom en rot och på andra sidan roten på undersidan av ett eklöv har en annan hona lekt med samma hanne. Han har en scitzo attityd nu. När han är hos den ena jagar han bort den andra och när han är där jagar han bort den andra och så jagar han förståss bort ancistrus, platy och annat som vågar sig dit. coolt
    Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!
  • c90368
    Användare
    • september 2007
    • 890

    #2
    Ursprungligen postat av Olorin
    Har kämpat och deppat ett tag över mina döende Pucallpaensis så jag har glömt att se vad mina Agassizi håller på med. En hona har lekt med den dominanta hanne bakom en rot och på andra sidan roten på undersidan av ett eklöv har en annan hona lekt med samma hanne. Han har en scitzo attityd nu. När han är hos den ena jagar han bort den andra och när han är där jagar han bort den andra och så jagar han förståss bort ancistrus, platy och annat som vågar sig dit. coolt
    Grattis

    Hoppas du rapporterar hur det går om bägge honorna lyckas få fram yngel.
    http://www.youtube.com/user/c90368
    /Maths

    Kommentar

    • LN
      Användare
      • december 2004
      • 4744

      #3
      Grattis Olorin

      Du har haft missflyt så att det räcker, det är påtiden att det vänder lite för din hobby.

      Ps. han inte ringa dig idag Ds.
      Har egentligen ingen mera teori vad et kan var i ditt kar som krabbar.
      Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
      Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.

      Kommentar

      • Olorin
        Användare
        • maj 2005
        • 1554

        #4
        Vi får se hur det går. Platyna är förvånansvärt mycket på hugget så de har lite att jobba med. Ska bli oerhört intressant att se vad som hänt när man kommer hem idag, då vill jag se lite kläckt smått som simmar runt


        På tal om eländet så kanske Johans häxblandning bet på den för det sist insjuknade fisken är ännu i liv i karantänkaret. Men jag får väl ge upp den och avliva den fast droppa ner övriga i karet på en behandling prventivt. Hur länge behöver man låta fiskarna gå i en sådan "vaccinering"?
        Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

        Kommentar

        Arbetssätt...