Apistogrammor och bottensubstrat?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kjaer
    Användare
    • december 2007
    • 72

    #16
    Snyggt kar! Men jag har fortfaranda svårt att fatta att det kan gå bra med så många apistos, men det är nog jag som är trög.
    Mvh.
    Johan

    Kommentar

    • Guy_P
      Användare
      • april 2002
      • 301

      #17
      Ursprungligen postat av kjaer
      Snyggt kar! Men jag har fortfaranda svårt att fatta att det kan gå bra med så många apistos, men det är nog jag som är trög.
      Fiskarna har nog inte läst samma information som du så de fattar inte bättre
      Guy

      Kommentar

      • Mats
        NCS Medlem
        • april 2002
        • 804

        #18
        Hej.
        Har du ""förståt"" allt går nästan bara man vill ,det är inte konstigt om du läser om hur dom funkar.En alfa har ett revir sen har små hanar sina revir inne i den stores,det är lika dant med honfisken nästan deras evir lappar övervarandras om du förstår vad jag menar.
        mvh Mats
        http://www.Zoonen.com/minzoon.Asp?oid=156582

        Kommentar

        • PatrikMalmo
          Användare
          • maj 2005
          • 4642

          #19
          Mats,
          coolt akvarie, tackar för fotona. Verkligt roligt att det funkar också. Kanske är det så de kör i naturen, och sedan kanske det ligger en del i aggressionsfördelningen - det är så många så det blir inte en enskild fisk som får stryk. Samma princip man kör troffar efter.

          Hilsen,

          P
          Ingen fisk har läst böckerna.

          Kommentar

          • Mats
            NCS Medlem
            • april 2002
            • 804

            #20
            Hej patrik.
            Det enda som förekommer på riktigt är när två jämnstora hannar brakar ihop,då blir det kamp annars är det som en fiss i motvind när dom små gör upp,lika dant när två honor går till kamp.En sak som är otroligt är att på dessa 4,5 år som det har varit igång är det bara tre fiskar som dött av sjukdom,aldrig har jag använt någon med. eller salt,helt otroligt.Pepper ta i trä.
            mvh Mats
            http://www.Zoonen.com/minzoon.Asp?oid=156582

            Kommentar

            Arbetssätt...