Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
SA-Bilder - del 1
Kollapsa
Ämnet är nu stängt
X
X
-
-
Ursprungligen postat av A C-son Visa inläggSjyssta akvarier c90! En fråga bara... Är black mollys fortfarande ett stående inslag i dina akvarier?Har ett svagt minne av att du ville bli av med dem. Personligen tycker jag att du ser ut att ha en harmonisk mix av både fiskar och växter.
Mvh/Andreas.
Men den minsta i 540 karet sög en skalar härom dagen, satt och såg på!
Så nu finns det bara en BM i 540 karet.
De yngel som produceras i 400 karet håvar jag upp till 540 karet och Skalarerna. Blir lite liv i karet då
Kommentera
-
Ursprungligen postat av c90368 Visa inlägg
Tillsätter du växt näring eller CO2?
Micke
Länk
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Micke_720 Visa inlägg
540 får halv dos PMDD och full dos av Micro gödning. Planerar att starta CO2 även här när jag byggt en liten sarg och skaffat ny ljusramp. Alldeles för dåligt med ljus nu för att köra med CO2 och fullgödning.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Micke_720 Visa inläggTjusiga firrar!! G. Pindaren ser rejäl ut?!
Har du G.pindare och S.licosticta i samma kar?
Hur stort är det?
Micke
Länk
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sa-aqua Visa inläggjajmen största hanen är 23cm. +små geophagus aragua sp och araguania geiy ojopock i ett 720
ja, den fisken är imponerande. Hur gammal är den? Mitt tapajos-par med yngel på bilderna ovan är ca: 15 cm så de har en bit kvar till 23 om de når dit.
Pablo
Kommentera
-
Ursprungligen postat av sa-aqua Visa inläggherr bolivian han är inte rädd för nån
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Crenicichla Visa inläggGött att tråden löper vidare, har hmnat i ett mellanläge med fotandet då jag tycker jag har för kasst objektiv och ingen blixt... Men om jag skaffar mig lite tålamod så skulle jag säkert kunna få upp en och anan bild
Njae, nu tycker jag väl inte att det är något vidare drag i tråden längre...
Ser fram emot att få se nya bilder i tråden i största allmänhet framöver och gärna en uppdatering från dig Kristofer!
Mvh/Andreas.
Kommentera
-
Slänger in en bild på Snyggve som huserar i ett av mina kar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se
Kommentera
Kommentera