840+900 liter SA med Pterophyllum Altum och Diskus

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Wilhelm
    svarade
    Fina firrar!
    Behåll Peruskalarerna "Perualtumen". Kan ju hända att en "pilsk" Peruhona låter sig paras med en likasinnad Altumhane!

    Lämna en kommentar:


  • Suma
    svarade
    Snyggt snyggt. Verkligen fräsiga firrar.

    Lämna en kommentar:


  • liv
    svarade
    Utrolig flott.Kjør bare på med flere ekte altum.Hvilken filtrering har du,og kan man ha appistogramma sammen med altumen?Hadde vært flott med litt farge på bunnen.

    Lämna en kommentar:


  • DaRe
    svarade
    Ser fantastisktk ut, som vanligt får man väl tillägga.

    Lämna en kommentar:


  • Cronan
    svarade
    Riktigt fina djur lite för lite fart för min smak men kanon fina iaf. Men vem vet kanske en dag så simmar det lite SA-ciklider här hema.

    Lämna en kommentar:


  • Kajjjan
    startade ett ämne 840+900 liter SA med Pterophyllum Altum och Diskus

    840+900 liter SA med Pterophyllum Altum och Diskus

    Jaha, så då är jag också innehavare av ett gäng äkta Pterophyllum altum . Var uppe i Varberg hos kaj.p och hämtade 8 stycken idag. De ser ut att ha funnit sig väl tillrätta. Det fanns redan 6 st små Peru-altum (vad nu det är egentligen) eftersom jag inte kunde vara kall nog och invänta dessa fantastiska äkta Altum som jag hämtade idag.
    I torsdags köpte jag en del verkligt fina växter av Christer på Akvarielagret. Tyvärr så syns de inte så mycket på filmen, dels beroende på bristande filmkvalitet och dels beroende på att de är ganska små ännu.

    Beklagar den dåliga filmkvaliteten med reflexer och allt, men man ser ju hur fina Altumen är. Tror inte jag någonsin varit så nöjd med ett inköp! Frågan är om jag ska behålla Peru-altumen? Som jag ser det nu kommer jag att göra det, men det finns kanske andra synpunkter på detta?




    //Kaj
    Senast redigerad av DaRe; 15 februari 2013, 14:26.
Arbetssätt...