Pris fråga

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Umberto
    Användare
    • januari 2012
    • 2

    Pris fråga

    Halåå Sweden!

    Har ett projekt på g. 720 liter allt är inte klart för dicus men min fråga är. Vad kostar dicus? Klart det beror på färg o storllek. Här i Finland (åbo) så kostar blue diamond 35€ Symphosodon discus 59€ Storlek (tennisboll) Beroende på färg och storlek så ökar priset. Är det bra sortiment i Stockholm? Bra priser. Tacksam för svar. Hoppas min svenska är läsbar!
  • Thommy
    Användare
    • februari 2011
    • 84

    #2
    Ursprungligen postat av Umberto
    Halåå Sweden!

    Har ett projekt på g. 720 liter allt är inte klart för dicus men min fråga är. Vad kostar dicus? Klart det beror på färg o storllek. Här i Finland (åbo) så kostar blue diamond 35€ Symphosodon discus 59€ Storlek (tennisboll) Beroende på färg och storlek så ökar priset. Är det bra sortiment i Stockholm? Bra priser. Tacksam för svar. Hoppas min svenska är läsbar!
    Hej discus kostar en hel del i sverige med.antingen köper du ett färdigt par har sett det för allt från 1500 till 3000 kr,annars kan man ju köpa små å låta dom växa upp å sortera ut efter hand.

    Kommentar

    • stepside88
      Användare
      • augusti 2011
      • 32

      #3
      Annars kan du ju se till att karet är redo och när det dyker upp en bra privat annons så kan du slå till snabbare än blixten

      Kommentar

      • Umberto
        Användare
        • januari 2012
        • 2

        #4
        Tack Thommy Jag söker nog tennisboll storlek. Vill se de växa o så.. par blir det väll sen så småningom Men tack...och Stepside88 jag tror när blixten slår så hinner jag inte dit de é en bit o åka

        Kommentar

        Arbetssätt...