Förbannad firre....

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Odell
    Användare
    • januari 2003
    • 2437

    #31
    ja det är sånna här grejjer jag menar. jag överdriver och generaliserar ju klart och tydligt för att driva fram en poäng. sen kommer det nån verkligen någon lagomsvensk och går igenom alla inlägg för att se att allt jag skrivit är 100% korrekt.

    vilket bara styrker mitt tidigare inlägg
    fish r friend

    Kommentar

    • Mikael
      Användare
      • april 2002
      • 347

      #32
      Kvalificerat strunt från Daniel återigen. Enbart skrivet i syfte att provocera, ett inlägg med massa lösa antaganden och floskler, ett inlägg som dryper av inställningen "det är alla andra det är fel på och endast jag själv vet hur allt egentligen förhåller sig". Kanske skulle man kunna karaktärisera Daniel som en skicklig användare av polarisering, dvs han karikerar andras mening genom att beskriva den onyanserat, överdrivet och förgrovat. På så sätt framstår alla andra som dumma eller gemena och verkligheten blir lätt iakttagbar i sina svarta och vita färger, grånyanser existerar inte så länge de inte fyller rätt syfte. [xx(]

      Vilket bara styrker mitt tidigare inlägg

      /Mikael Mayer
      Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.

      - Lars Falk

      Kommentar

      • Ola Svensson
        Användare
        • april 2002
        • 14633

        #33
        Uj vilka exkrementparablar [:0]
        Med vänliga hälsningar

        Ola

        Kommentar

        • Lundensis
          Användare
          • mars 2004
          • 2262

          #34
          Vi kanske ska döpa om denna tråd till förbannad chattare?

          Kommentar

          • tropfrog
            Användare
            • juli 2003
            • 1827

            #35
            HAHAHAHA, såna här trådar får mig att må bra. Heja OLA, Heja Lundensis.

            Förövrigt måsta jag säga att citrinellumen har ett sådant beteénde för att den behöver det i sin naturliga miljö. Med den skillnaden att det är andra elaka ciklider som vill åt ungarna där.

            Visst blir den stressad, men det är ju ett tecken på sunda reaktioner som behövs för artens fortlevnad, i akvarium, i naturen. Odsen för ungarnas överlevnad ser inte bra ut i vilket fall.
            MVH
            Magnus

            Kommentar

            Arbetssätt...