FlowerHorn

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kawasa
    Användare
    • september 2012
    • 840

    Tack för bilden & filmen. Är mamman till ynglet på första bilden samma BP ciklid som man ser på filmsnutten? Vad matade du ynglen med?
    Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

    Kommentar

    • VeMvEt
      Användare
      • juli 2006
      • 15

      Ursprungligen postat av Kawasa
      Tack för bilden & filmen. Är mamman till ynglet på första bilden samma BP ciklid som man ser på filmsnutten? Vad matade du ynglen med?
      Det är samma BP på filmsnutten ja. Ynglen går numera på en blandning av foder och lite efter det jag fått högre överlevnad. Så dom matas dels med speciellt FH foder som jag införskaffat och till en viss del tillväxtfoder för värphöns

      Kommentar

      • Kawasa
        Användare
        • september 2012
        • 840

        Ursprungligen postat av VeMvEt
        Det är samma BP på filmsnutten ja. Ynglen går numera på en blandning av foder och lite efter det jag fått högre överlevnad. Så dom matas dels med speciellt FH foder som jag införskaffat och till en viss del tillväxtfoder för värphöns
        Häftigt, man ser som tur är inte ett spår av BP cikliden hos ynglet. Jag undrade mest vilket foder du dragit upp ynglen med från start, antar att du skojar ang fodret för värphöns.
        Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

        Kommentar

        • VeMvEt
          Användare
          • juli 2006
          • 15

          Ursprungligen postat av Kawasa
          Häftigt, man ser som tur är inte ett spår av BP cikliden hos ynglet. Jag undrade mest vilket foder du dragit upp ynglen med från start, antar att du skojar ang fodret för värphöns.
          Nepp, det skojar jag icke om. Utan den maten är den jag fått högre överlevnad med än andra foder

          Kommentar

          • anli
            Användare
            • mars 2003
            • 3740

            En färsk mobilbild. Han växer saktare nu, men biffigheten börjar komma så smått. Snäll mot honan och de har ett trevligt, barnlöst liv


            Anders L

            Kommentar

            • Wilhelm
              Användare
              • april 2002
              • 9122

              Kul o se både "biffen" och att du fortfarande är igång!
              mvh Wilhelm

              "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


              www.linkopings-akvarieforening.net/
              Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
              www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

              Kommentar

              Arbetssätt...