Hel bilder bilder på CA ciklid akvarium.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • FI
    svarade
    Ursprungligen postat av HåE
    Hoppsan, det var två tungviktare. Hur stora är dom?
    Dom var inte så stora faktiskt, kring 25cm. Jag har skaffat nya jaggor nu i sommar, 11 st småttingar går i ett 540 nu, jag har satt som mål att få fram åtminstone ett lekpar och dra upp dem till 40cm, DÅ kan vi snacka tungviktare!

    Lämna en kommentar:


  • FI
    svarade
    Ursprungligen postat av RobinH
    Fight på gång eller visar dom bara upp sig?
    Både och kan man säga. Förmodligen är det så att jaggor parar ut på nytt varje gång honan är redo för lek, det brukar se ut precis som i bilden ovan ständigt och jämt inför varje lek, väldigt mycket markeringar från honan och lika mycket markeringar varvat med flirtande från hanen. Ibland tvingas man slänga i något som får hanen att tänka på annat till honan är redo för lek igen.

    Lämna en kommentar:


  • HåE
    svarade
    Ursprungligen postat av FI
    Det var länge sedan jag hade rena CA-kar så jag har inga färska bilder, men här är en bild från senaste svängen med lekpar av jaguarciklid
    Hoppsan, det var två tungviktare. Hur stora är dom?

    Lämna en kommentar:


  • RobinH
    svarade
    Ursprungligen postat av FI
    Det var länge sedan jag hade rena CA-kar så jag har inga färska bilder, men här är en bild från senaste svängen med lekpar av jaguarciklid
    Fight på gång eller visar dom bara upp sig?

    Lämna en kommentar:


  • FI
    svarade
    Det var länge sedan jag hade rena CA-kar så jag har inga färska bilder, men här är en bild från senaste svängen med lekpar av jaguarciklid

    Lämna en kommentar:


  • Sebastian
    startade ett ämne Hel bilder bilder på CA ciklid akvarium.

    Hel bilder bilder på CA ciklid akvarium.

    I den här tråden tänkte jag att man kan lägga upp Hel bilder på CA kar
Arbetssätt...