Nya bilder på mina CA

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jarinen
    Användare
    • april 2003
    • 1888

    #16
    Hehe , ja nu förstår jag, vem vill se en helvy på 150 liter? ; ) . Det är ju naturligtvis Micke jahrls grymma kar du vill se.

    Jaja , nu fick du se mitt ochså.

    En aningens förvirrad Jari.

    Kommentar

    • Micke Jarhl
      Användare
      • april 2002
      • 2277

      #17


      bilder är minst 1/2 år gamla så firrarna ni ser gäller inte längre handlade lite galet i början + att jag fick tag i köpare på dom så jag kunde byta till dom firrarna jag har nu,Kul att se yngeln Jari !!
      MJ
      Micke Jarhl Med akvarium!

      Kommentar

      • jarinen
        Användare
        • april 2003
        • 1888

        #18
        Hej,

        man blir sannerligen fartblind, nu när jag ser bilderna på ynglen i denna tråd så kan jag bara konstatera att de växt en hel del, bilder kommer. Nu har jag även 2 Bocourti som jag köpte idag och känner mig lite nöjd. Nu har man underlag för att få till några riktigt mäktiga fisk framgent.

        Växer de i denna takten så måste det där 2 meters karet till inom ett par månader, är i och för sig igång och raggar sen nån månad tillbaka, lutar kanske åt ett nytt.

        Hur går det med Pearsei ynglen som hade överlevt anmärkningsvärt länge hos föräldrarna Micke ?


        Mvh Jari

        Kommentar

        • Micke Jarhl
          Användare
          • april 2002
          • 2277

          #19
          Hej Jari roligt och höra att dom växer bra !! Jodå dom har nästan 1cm yngel kvar i karet går in i 6 veckan nu på tis,i nästa vecka c:a 30-40 st ungefär tror jag som simmar med föräldrarna märker inte att dom förlorar fler nu så jag undrar hur detta ska gå hehe.. men jag hör av mig ska försöka ta bilder på det hela men hanen blir alltid sur när man kommer för nära men jag ska testa så ni får se dom små =)
          mvh MJ
          Micke Jarhl Med akvarium!

          Kommentar

          • jarinen
            Användare
            • april 2003
            • 1888

            #20
            Mätt och belåten.

            Mvh Jari

            Kommentar

            • Micke Jarhl
              Användare
              • april 2002
              • 2277

              #21
              Hej Dom växer ser jag ,den mörka fläcken börjar komma på den även lite turkos blå färg på huvud ,Jag har en bland mina som är 1cm större än alla dom andra och hela fläcken har kommit på den den tänker jag spara till mig själv kan kanske bli en jätte vem vet ,jag har lagt undan 8 st nu till mig själv.Släppte i mina petenia splendida i helgen verkligen fina djur men lite kinkiga med maten vi får se hur det går.

              MJ
              Micke Jarhl Med akvarium!

              Kommentar

              Arbetssätt...