MALAWICIKLIDER I SIN NATURLIGA MILJÖ

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mares

    MALAWICIKLIDER I SIN NATURLIGA MILJÖ

    hej!

    har kollat runt lite på forumet och tycker Ed Konings: MALAWICIKLIDER I SIN NATURLIGA MILJÖ Verkar vara en bra bok.
    Hittar dock inte den att köpa någonstans! några tips?
    Är det någon som vet om den finns på ciklidhobby i Nol? tänkte åpka det snart så du kunde man slagit två flugor i en smäll.

    MVH

    Fredrik
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • juli 2002
    • 5395

    #2
    De har ett ex på Nol vet jag, och Ja, det är en bra bok! Ring först för säkerhets skull.

    Notera även att ämnen inte behöver skrivas med endast stora bokstäver.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

    Kommentar

    • bmwpower
      Användare
      • december 2002
      • 1934

      #3
      Bra bok men mycket text är samma som i tidagre böcker bara mer bilder och nyare bilder .
      Köpte ett ex som dom måste satt fel på kosatde 295kr till och med för en småläning måste det vara billigt

      Kommentar

      • Tony
        Användare
        • april 2002
        • 4594

        #4
        Den brukar finnas till bra pris på Herkules zoo i Göteborg. Jag tycker den boken är grymt bra då den inte tar upp något i akvarieväg utan talar mer om hur fisken lever i det vilda, men å andra sidan tror jag man får vara lite ciklidiot för att uppskatta den.

        Tony Englund

        Kommentar

        • mares

          #5
          tackar för alla svar... blev stora bokstäver för jag andvände mig av "klippa klistra metoden" orkade inte skriva hela titeln, jobbigt ju .
          Ska skärpa mig i framtiden.

          MVH Fredrik

          Kommentar

          • mares

            #6
            citat:Ursprungligen skickat av Tony

            Den brukar finnas till bra pris på Herkules zoo i Göteborg. Jag tycker den boken är grymt bra då den inte tar upp något i akvarieväg utan talar mer om hur fisken lever i det vilda, men å andra sidan tror jag man får vara lite ciklidiot för att uppskatta den.
            ´
            Med tanke på vad Tony skrev kanske man borde köpa Back to Nature Malawi ciklider också? För den går väl in mer på skötseln av fiskarna i ett akvarium eller har jag fel?

            Kommentar

            • nikmatts
              Användare
              • april 2002
              • 57

              #7
              Vill man ha en bra bok om Ciklider rekommenderar jag Ciklidboken senaste utgåvan. Står allt möjligt bra i den boken.
              /Man lär sig något nytt varje dag, ibland försent.

              Kommentar

              Arbetssätt...