ONOFF DVD-Akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Johan
    svarade
    vad heter filmen, så man kan se om det går att hitta nånstans

    Lämna en kommentar:


  • defdac
    svarade
    Jag har under en längre tid funderat på att göra en sådan bakgrunds DVD med min växtburk med olika designer och på så sätt tjäna lite fickpengar.

    Det är väldigt enkelt att snickra ihop DVD-filmer numera bara man har lite koll på Adobe Photoshop, Premiere och Encore.

    Föreningar har ju dessutom en uppsjö av föreningsakvarier att välja på och en fotointresserad person med bra videoupptagningsutrustning borde kunna svänga ihop en sådan här DVD hur lätt som helst - som förmodligen skulle sälja jäkligt bra.

    Vore tufft att se ett tack till Daniel Larsson på en framtida NCS-DVD *lol* ;D

    Lämna en kommentar:


  • waros
    svarade
    Jag hörde mest bubbelljud. Bakgrunden såg ut att vara hemmagjord, liknade inte en BTN iaf. Tror inte man kan ladda ner den gratis någonstans. Undrar just vems karet kan vara (Tror aldrig jag sett så aktiva frontosor förr som i detta karet.)

    Lämna en kommentar:


  • Gäst
    Gäst svarade

    Om ni vill ha en ännu snyggare Screensaver eller varför inte på nya plasma skärmen kolla in denna.

    Lämna en kommentar:


  • ozric
    svarade
    Fick för mej att jag skrev att den gick att ladda ner gratis.Blev inlägget raderat månne??! I så fall;varför då?

    Lämna en kommentar:


  • Lazinko
    svarade
    Coolt hör man pumpljud också? hör man eheimen brumma?

    Lämna en kommentar:


  • waros
    startade ett ämne ONOFF DVD-Akvarium

    ONOFF DVD-Akvarium

    Av händelse så var det en i släkten som fick denna DVD i julklapp. I menyerna kan man välja på två kar-vyer. Blev förvånad när jag såg att det ena var ett stort Tanganyika kar fullt med stora frontosor, några troffar, gökmalar och lite annat smått o gott.

    69:- kostar DVD'n :-)

    Länk: http://www.onoff.se/online/onoff/gru...filmdvd-filmer
Arbetssätt...