ONOFF DVD-Akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • waros
    Användare
    • februari 2004
    • 172

    ONOFF DVD-Akvarium

    Av händelse så var det en i släkten som fick denna DVD i julklapp. I menyerna kan man välja på två kar-vyer. Blev förvånad när jag såg att det ena var ett stort Tanganyika kar fullt med stora frontosor, några troffar, gökmalar och lite annat smått o gott.

    69:- kostar DVD'n :-)

    Länk: http://www.onoff.se/online/onoff/gru...filmdvd-filmer
  • Lazinko
    Användare
    • april 2004
    • 111

    #2
    Coolt hör man pumpljud också? hör man eheimen brumma?
    /dan

    Kommentar

    • ozric
      Användare
      • mars 2004
      • 3187

      #3
      Fick för mej att jag skrev att den gick att ladda ner gratis.Blev inlägget raderat månne??! I så fall;varför då?
      "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
      c",)

      Kommentar

      • Gäst

        #4

        Om ni vill ha en ännu snyggare Screensaver eller varför inte på nya plasma skärmen kolla in denna.

        Kommentar

        • waros
          Användare
          • februari 2004
          • 172

          #5
          Jag hörde mest bubbelljud. Bakgrunden såg ut att vara hemmagjord, liknade inte en BTN iaf. Tror inte man kan ladda ner den gratis någonstans. Undrar just vems karet kan vara (Tror aldrig jag sett så aktiva frontosor förr som i detta karet.)

          Kommentar

          • defdac
            Användare
            • april 2002
            • 865

            #6
            Jag har under en längre tid funderat på att göra en sådan bakgrunds DVD med min växtburk med olika designer och på så sätt tjäna lite fickpengar.

            Det är väldigt enkelt att snickra ihop DVD-filmer numera bara man har lite koll på Adobe Photoshop, Premiere och Encore.

            Föreningar har ju dessutom en uppsjö av föreningsakvarier att välja på och en fotointresserad person med bra videoupptagningsutrustning borde kunna svänga ihop en sådan här DVD hur lätt som helst - som förmodligen skulle sälja jäkligt bra.

            Vore tufft att se ett tack till Daniel Larsson på en framtida NCS-DVD *lol* ;D

            http://www.defblog.se

            Kommentar

            • Johan
              Användare
              • augusti 2002
              • 3029

              #7
              vad heter filmen, så man kan se om det går att hitta nånstans

              Kommentar

              Arbetssätt...