fiskar i den grunda biotopen?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deathdealer
    Användare
    • augusti 2004
    • 1639

    fiskar i den grunda biotopen?

    jag sitter och försöker fundera ut vilka fiskar jag ska välja till det nya karet,
    Har funderingar att välja ciklider som lever i den grunda vågzonen i sjön, och undrar nu om det finns någon som känner till lämpliga sorter?

    Karet är på dryga 520L och jag kommer se till att det är bra fart på vattnet!

    Tacksam för råd och förslag!

    Vänligen Stefa a.k Deathdealer
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
  • Robin
    Användare
    • januari 2003
    • 4526

    #2
    Från vilken sjö? Malawi?
    Mvh
    Robin

    Kommentar

    • deathdealer
      Användare
      • augusti 2004
      • 1639

      #3
      jepp - Malawi!

      Har läst en del, men tror på att det finns massa kunskaper om ämnet här!
      "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
      "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

      Kommentar

      • deathdealer
        Användare
        • augusti 2004
        • 1639

        #4
        ingen som har lite tips?????
        Man är ju så barnsligt ivrig när man börjar spana efter nya kompisar *s*

        Stefan a.k Deathdealer
        "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
        "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

        Kommentar

        • deelay
          Användare
          • september 2002
          • 5394

          #5
          fulleborni,demasoni vissa zebror.....alla sorter är i stort sett lämpiga det e mer en fråga om smak
          .
          http://www.aquariumstockholm.se/

          Kommentar

          Arbetssätt...