Funderingar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mård
    Användare
    • februari 2004
    • 285

    Funderingar

    Har blivit klar med mitt 800l, har för några dar sen också slängt i fiakrna. De fiskar jag inte ska ha i mitt stora kar går i mitt hörnkar 150l.

    I hörnkaret är det trångt, massa unga lombardi hanar som jag har för många av samt en del hongi bla ett xl par. Känndes nästan taskigt att tycka in alla fiskarna där först. Men dom verkar trivas och det bättre än i mitt stora kar. I det stora bråkar dom bara, det går i för sig för få fiskar där men med en bra fördelning på hanar och honor. Känns lite konstigt min xl hane har börjat gräva och verkar trivas så himmla bra, medan det bara är krig i mitt stora.

    Känns trist det var ju det andra dom skulle trivas i tänkte jag. Men det blev tvärt om tydligen. Så är lösningen på allt bråkade att köpa fiskar eller finns det något annat jag kan göra? Jag vill ju ha yngel! Kan nämnas att det är lomabardoi det handlar om, de går än så länge ensamma i det stora.
    Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.
Arbetssätt...