Fossorochromis rostratus?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • per w
    Användare
    • april 2002
    • 59

    #16
    Ps. Du kan få köpa mina om du vill,tror jag har 9 st.Ds
    /Per

    Kommentar

    • Ralph
      Användare
      • maj 2002
      • 736

      #17
      Läckra bilder... Nästan så att jag ångrar mitt val att köra med Tyrannochromis sp "Orange Spot" istället, men bara nästan!

      Kommentar

      • Mård
        Användare
        • februari 2004
        • 285

        #18
        Per: Köpa, pratar du med mig? Varför vill du inte ha dom kvar i sånna fall??
        Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

        Kommentar

        • per w
          Användare
          • april 2002
          • 59

          #19
          Hej mård
          man vill ju förnya sig lite (S)nå jag har inte plats
          längre måste ha det karet till annan fisk,har man inte plats
          så har man inte,men jag tror nog att jag ska spara några 2 el 3 st

          Per

          Kommentar

          • Mård
            Användare
            • februari 2004
            • 285

            #20
            För jag har plats.....ska starta ett 800L som jag än så länge typ har några yngel till och 5 vuxna lombardi...men jag vil ju inte att ugdjuren ska bli mat..så hur stora är dom och vart bor du?MVh Mård
            Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

            Kommentar

            • jeron

              #21
              Kan inte låta bli att skriva lite om denna läckra firre.
              Skaffade 5 st till mitt 720 för dryga halvåret sedan. Dom är väl dryga 15 cm nu och ett par hannar har turats om att färga ut. Hade läst att dom kan vara lite stökiga men hittills är det lugnt och funkar med mina sprengare och afra utan problem. Länge var faktiskt afran kung trots att han var mkt mkt mindre. Numera går också ett gäng ungafror (3-5 cm)i karet och även dessa får vara ifred.

              Får väl se vad som händer när dom blir större men som ungfisk är mina rostratus ständigt aktiva och rör sig mycket men är ganska lite aggressiva internt och i princip ointresserade av andra arter så länge dom inte kaxar.

              Kommentar

              • per w
                Användare
                • april 2002
                • 59

                #22
                Hej Mård
                Jag bor i Eskilstuna

                Kommentar

                • Mattias Olsson
                  Användare
                  • september 2003
                  • 328

                  #23
                  Kul med eaf! Är också från eskilstuna men visste knappt att det fanns *hrm*

                  kanske kommer och kikar i lokalen... är det alltid folk där på måndagskvällar?

                  Kommentar

                  • Mård
                    Användare
                    • februari 2004
                    • 285

                    #24
                    Per, hur stora är firrarna? Åker du till Stockholm eller i närheten någon gång?
                    Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...