När ska jag flytta henne?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robin
    Användare
    • januari 2003
    • 4526

    #16
    fånga upp henne på natten 1 eller 2 timmar efter att ljuset släckts. Då hinner hon knappt vakna innan hon är i håven...se bara till att inte lysa för mycket med ficklampan på henne när du kollar vart hon är någonstans...
    Mvh
    Robin

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • augusti 2002
      • 10784

      #17
      De har gulesäcken kvar en liten stund till, Robin.
      Se länken...

      Kommentar

      • Robin
        Användare
        • januari 2003
        • 4526

        #18
        Tricella: Jag tänkte lite på att man ofta frågar saker som man redan vet här på forumet. Jag har läst den där artikeln hundratals gånger men ändå frågar jag....konstigt..
        Mvh
        Robin

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • augusti 2002
          • 10784

          #19
          Visst kan det vara så Robin, men även om du frågar igen och igen så kan det ju vara så att din fråga hjälper någon annan som inte läst detta någon annanstans. Forumet är ett oerhört bra verktyg för både proffs, amatörer och nykomlingar inom denna hobby.

          Som jag ser det så är forumet till för alla och inte enbart en elit som nästan redan vet allt...

          En del vill att det ska vara mer elitinriktat, men då blir det till slut en sluten förening med inbördes beundran. Bredden inom hobbyn och på detta forumet är det viktigaste...

          Jag har själv lärt mig oerhört mycket på detta forumet och jag måste säga att det har varit rent underbart att finna det "enkla" här tillsammans med det mer "avancerade".

          En del irriterar sig över att det förekommer så många frågor angående räkmixens konstellation, men de som irriterar sig behöver ju inte läsa VARJE ämne om räkmix om de känner sig "för bra" för det.

          Jag vet inte om jag missuppfattat ett ganska nystartat ämne här som heter "100 procentig räkmix" och som tydligen skall ha någon sorts ironi över sig...kanske är det så att en person hakat upp sig på att det förekommer så många ämnen om räkmix och då gör en liten "häftig" protest genom att vara ironisk...tyvärr så uppfattar jag det endast som ett hån gentemot de personer som inte innesitter samma kunskap som "eliten".

          Jag kan ha fel i ovanstående, men då får jag stå för det. Och nu får jag nog ursäkta mig för att jag hamnade lite utanför ämnet här...sorry.

          Kommentar

          Arbetssätt...