rädda tropeusar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • tomppi
    Användare
    • november 2002
    • 22

    rädda tropeusar

    hej jag har haft vanlig lysrörsbelysning i 2 år,nu kompleterade jag belysningen med tre spottar som lyser på btn bakgrunden för att få ett snyggt ljusspel med den följden att toffarna blev livrädda de började gömma sig .Nu undrar jag om det är någon annan som har råkat ut för samma sak o. om de vänjer sig med detta eller kommer jag att ha skygga troffar i framtiden,jag släckte spottrampen tillbaka tills jag kanske har fått några goda råd.Gott nytt år.
  • Fredrik H.
    Användare
    • april 2002
    • 1884

    #2
    Jag har haft "spottar" på Troffar i flera år och det funger utmärkt. Min gissning är att de vänjer sig.

    mvh,
    Fredrik H.
    Gratis konto på: www.cichlidtube.com
    www.cichlidgallery.org
    www.tropheini.com

    Kommentar

    • Fredrik H.
      Användare
      • april 2002
      • 1884

      #3
      Jag har haft "spottar" på Troffar i flera år och det funger utmärkt. Min gissning är att de vänjer sig.

      mvh,
      Fredrik H.
      Gratis konto på: www.cichlidtube.com
      www.cichlidgallery.org
      www.tropheini.com

      Kommentar

      • stiffe
        Användare
        • april 2002
        • 953

        #4
        Troffar är väldigt känsliga för alla förändringar och vissar detta genom att b la gömma sig.Det kommer säkert att ta några dagar för dom att vänja sig vid detta sen kommer dom att bli som innan igen.
        mvh Stefan

        Kommentar

        • stiffe
          Användare
          • april 2002
          • 953

          #5
          Troffar är väldigt känsliga för alla förändringar och vissar detta genom att b la gömma sig.Det kommer säkert att ta några dagar för dom att vänja sig vid detta sen kommer dom att bli som innan igen.
          mvh Stefan

          Kommentar

          Arbetssätt...