Bygga akvarieställning, hur ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Cassandra
    Användare
    • december 2002
    • 152

    Bygga akvarieställning, hur ?

    Hej !

    Jag/min sambo kommer att bygga en enkel akvariehylla på höjden till mina 3 40-liters yngel/spottakvarium. Skulle bli tacksam om någon kunde hjälpa mig lite med dimensioner av virke samt en enkel byggförklaring. Den kommer även att fästas i väggen.

    Mvh Cassandra
  • Robin
    Användare
    • januari 2003
    • 4526

    #2
    Jag tror att IVAR på IKEA finns i de dimensioner och håller för 3 40liters kar. Billigt blir det iaf..vet ej exakt men ca 300 pistoler skulle nog vara rimligt.
    Mvh
    Robin

    Kommentar

    • Robin
      Användare
      • januari 2003
      • 4526

      #3
      Jag tror att IVAR på IKEA finns i de dimensioner och håller för 3 40liters kar. Billigt blir det iaf..vet ej exakt men ca 300 pistoler skulle nog vara rimligt.
      Mvh
      Robin

      Kommentar

      • Cassandra
        Användare
        • december 2002
        • 152

        #4
        Tack Robin, vore perfekt om det gick att köpa något i halv-helfabrikat. Behöver den inte förstärkas ?

        Mvh Cassandra

        Kommentar

        • Cassandra
          Användare
          • december 2002
          • 152

          #5
          Tack Robin, vore perfekt om det gick att köpa något i halv-helfabrikat. Behöver den inte förstärkas ?

          Mvh Cassandra

          Kommentar

          • Robin
            Användare
            • januari 2003
            • 4526

            #6
            Jo men det finns väl lite sånna järnstänger som hör till "serien". Annars är det ju bara att spika på några "X" i på baksidan av ställningen.
            Mvh
            Robin

            Kommentar

            • Robin
              Användare
              • januari 2003
              • 4526

              #7
              Jo men det finns väl lite sånna järnstänger som hör till "serien". Annars är det ju bara att spika på några "X" i på baksidan av ställningen.
              Mvh
              Robin

              Kommentar

              Arbetssätt...