Art?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • Henrik Dehlin
    svarade
    Du ska aldrig hålla fiskar som du tycker liknar varann,Det får du avgöra själv hur lika varann dom är,men det finns alltid riks för korsningar mellan dessa eftersom dom har samma möster och liknar varann...Det finns iofs riks för korsningar hur man än blandar men större om dom har liknade möster o.s.v..

    Ett till problem kan juh bli att dom ser varandra som hanar av samma sort,och bråkar hela tiden tavk vare det.

    Lämna en kommentar:


  • Henrik Dehlin
    svarade
    Du ska aldrig hålla fiskar som du tycker liknar varann,Det får du avgöra själv hur lika varann dom är,men det finns alltid riks för korsningar mellan dessa eftersom dom har samma möster och liknar varann...Det finns iofs riks för korsningar hur man än blandar men större om dom har liknade möster o.s.v..

    Ett till problem kan juh bli att dom ser varandra som hanar av samma sort,och bråkar hela tiden tavk vare det.

    Lämna en kommentar:


  • sarahkarlsson
    svarade
    Jag har dem i yngelakvariet just nu.
    Men vad tror ni, kommer de att ha några problem men mina hongis? De har visserligen knallröda fenor, men fiskar kanske inte ser det på det viset?

    Lämna en kommentar:


  • sarahkarlsson
    svarade
    Jag har dem i yngelakvariet just nu.
    Men vad tror ni, kommer de att ha några problem men mina hongis? De har visserligen knallröda fenor, men fiskar kanske inte ser det på det viset?

    Lämna en kommentar:


  • sarahkarlsson
    svarade
    OJ! nu fick jag fler svar under tiden som jag satt och skrev, men om nu dessa två förslag inte är samma fisk så får jag säga att min fisk är precis lik Henkedehs bild. Men också väldigt lik Fredrik H s bild.

    Lämna en kommentar:


  • sarahkarlsson
    svarade
    OJ! nu fick jag fler svar under tiden som jag satt och skrev, men om nu dessa två förslag inte är samma fisk så får jag säga att min fisk är precis lik Henkedehs bild. Men också väldigt lik Fredrik H s bild.

    Lämna en kommentar:


  • sarahkarlsson
    svarade
    Det verkar som om det kan vara den.
    Tack för svaren!

    Lämna en kommentar:


  • sarahkarlsson
    svarade
    Det verkar som om det kan vara den.
    Tack för svaren!

    Lämna en kommentar:


  • Henrik Dehlin
    svarade
    Hmm nu vart det rörigt,men nån utav dom vi länka till värkar det juh vara iaf!..

    Lämna en kommentar:


  • Henrik Dehlin
    svarade
    Hmm nu vart det rörigt,men nån utav dom vi länka till värkar det juh vara iaf!..

    Lämna en kommentar:


  • Henrik Dehlin
    svarade
    Genom att söka på google brukar man hitta det mästa här är en bild på den..

    Lämna en kommentar:


  • Henrik Dehlin
    svarade
    Genom att söka på google brukar man hitta det mästa här är en bild på den..

    Lämna en kommentar:


  • Fredrik H.
    svarade
    Några halvtydliga bilder:





    mvh,

    Lämna en kommentar:


  • Fredrik H.
    svarade
    Några halvtydliga bilder:





    mvh,

    Lämna en kommentar:


  • sarahkarlsson
    svarade
    Vart kan jag se en bild på sp. mbamba så jag kan kolla om det är samma?
    Den e visst lite gul på huvudet också förresten, och ryggfenan är inte helt gul, utan den är svart längst in och gul ytterst.Honorna är samma fast svagare färg.
    Om jag skulle få en bra bild på den, hur lägger jag upp den här i så fall?

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...