Privat/hobbyodlare i Göteborg:

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • martinrw
    Användare
    • maj 2003
    • 58

    Privat/hobbyodlare i Göteborg:

    Hej tänkte höra med er om någon känner till och vill hjälpa mig att finna duktiga privat/hobbyodlare i och omkring Göteborg som sysslar med malawiciklider och gärna en möjlig väg till att nå dessa för kontakt.


    Massor av malawi
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • april 2002
    • 4619

    #2
    Finns några stycken som är medlemmar i Göteborgs Ciklidgrupp, men det brukar inte vara så populärt att man lämnar ut adressen.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell

    Kommentar

    • martinrw
      Användare
      • maj 2003
      • 58

      #3
      Ok,förstår vinken.
      Massor av malawi

      Kommentar

      • Vannar
        Användare
        • april 2002
        • 339

        #4
        Tråkig vink tycker jag, kom på något av våra medlemsmöten i höst så träffar du duktiga ciklidister och odlare i höst, tror det brukar stå var och när mötena är här på sidan nån stans!
        / Jonas Vannar

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Användare
          • april 2002
          • 4619

          #5
          citat:kom på något av våra medlemsmöten i höst
          Självklart skall du komma dit - att inte jag nämnde det berodde helt enkelt på att jag trodde du var i Göteborg på tillfälligt besök nu i sommar. Det blir väl lite väl långt att åka från Katrineholm till Göteborg bara för ett medlemsmöte.
          Ciklidhälsningar
          Kjell

          Kommentar

          • martinrw
            Användare
            • maj 2003
            • 58

            #6
            Det du trodde stämmer Kjell, jag är bara en tillfällig besökare som med eftertanke kanske skulle ha tänkt till en smula innan jag la ut denna sträng.
            Flickvännen ville visa mig Göteborg och fartfyllda äventyr på Liseberg, jag var mer intresserad av förhoppningen att finna lite ny fin fisk. Hade kanske hoppats på en liten kombination. Har mailat Kent Germanius i Nol och ser fram mot ett besök hos honom inom kort. Hade jag bott något bättre till geografiskt hade jag mer än gärna kommit till er förening och blivit medlem

            MvH Martin
            Massor av malawi

            Kommentar

            Arbetssätt...