Inspirera mig fisk till 74 liters?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • januari 2003
    • 82

    Inspirera mig fisk till 74 liters?

    Hej hopp! Nu har jag blivit med ett akvarium till, kan ju inte säga nej när nån frågar om man vill ha det.. 74 liter. Men vad ska jag ha i det? Jag har 400 L Malawi och 152 L Tanganyika redan, skulle vara skoj med nåt, kanske inte tetror, barber eller dvärgciklider utan nåt helt annat.. Jag behöver inspiration?
  • _ozon_

    #2
    Prova med ett gäng korallplaty. Platy kanske inte låter som den roligaste arten att pyssla med men dessa är riktigt fina, lysande orange/röda och helt enfärgade. De är också ganska små och passar fint i ett mindre akvarium. Lycka till!

    Kommentar

    • Bilbo
      NCS Medlem
      • april 2002
      • 1159

      #3
      Pygmégurami, tillsamman med ett litet stim drottningrasboror blir riktigt snyggt!
      // Magnus Arvidsson

      Kommentar

      • Ola
        Användare
        • augusti 2002
        • 1232

        #4
        Hej

        1+2 av apistogrammor sedan ett litet stim med tetror. Kanske något till?

        Acistrusar.
        ola lindeberg

        Kommentar

        • Jonas E
          Användare
          • februari 2003
          • 2533

          #5
          Testa en grupp med lite ovanligare Pansarmalar tillsammans med en skitcool grupp med Sebrafiskar. Kan funka. sebrafiskarna e alltid i farten o pansarmalarna e jäkligt charmiga.

          Kejsartetror e osså väldigt coola.
          /Jonas
          540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus

          Kommentar

          • imported_n/a
            Användare
            • januari 2003
            • 82

            #6
            Pansarmalar är kul, det blir det säkert (vilka är era favoriter?, men tetror och barber är lite tråkigt tycker jag.. Nån apistogramma av nåt slag, nån rolig, inte fjäril, eller kakadua eller agazzi, dom har jag haft.. Hjälp mig med nån härlig liten dvärgciklid..?

            Kommentar

            Arbetssätt...