Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Belysning??

Kollapsa
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• VisualDarkness
    svarade
    Här finns min gamla zoopet-tråd om ämnet:
    http://www.zoopet.com/forum/showthre...juwel+lysr%F6r

Kommentera:

• doohan
    svarade
    Det

Ursprungligen postat av auratusen Visa inlägg
    Lite svårt att förklara. Men det är endast deras rör som passar för rörens storlek och längd är specialanpassad för Juwels ramper.
    Finns fler rör tillverkare som håller en del av Juwels udda längder på rören. Men det dräller inte av alternativ till dessa.

Kommentera:

• auratusen
    svarade
    Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Varför funkar det bara med juwels rör?
    Lite svårt att förklara. Men det är endast deras rör som passar för rörens storlek och längd är specialanpassad för Juwels ramper.

Kommentera:

• Tulle89
    svarade
    Grolux och aquastar kör jag med

Kommentera:

• Pelle Linerzén
    svarade
    Ursprungligen postat av auratusen Visa inlägg
    Jag har juwels akvarium och använder då deras lysrör (funkar bara med deras). Då använder jag Day (lite mer blåare) och sen nature (lite gulaktig)
    Varför funkar det bara med juwels rör?

Kommentera:

• auratusen
    svarade
    Jag har juwels akvarium och använder då deras lysrör (funkar bara med deras). Då använder jag Day (lite mer blåare) och sen nature (lite gulaktig)

Kommentera:

• Tony Tiger
    svarade
    Ursprungligen postat av Ducce Visa inlägg
    LED
    Har jag satsat på, men det blir iof. en lite dyrare investering, men ljuset är kalas.

/R
    Ja de är klart, Led är ju inte fel! Problemet är att de här är något av ett sidoprojekt, är insnöad på CA annars, så hade inte tänkt att lägga några större pengar på de.
    Tror de blir ett Aquarelle trots allt samt 2 spottar med blått ljus

Kommentera:

• Ducce
    svarade
    LED
    Har jag satsat på, men det blir iof. en lite dyrare investering, men ljuset är kalas.

/R

Kommentera:

• Tony Tiger
    skapade ett ämne Belysning??

Belysning??

Hej hej.
    Jag har tänkt o starta upp ett Malawi kar & undrar då vad ni tycker är bra lysrör för dessa?? Kommer ha vit ciklidsand i & fiskarna kommer vara i flera färger.
    Är de Aquarelle som gäller lr?? Kanske rör med blåare sken eller blir de bara fint till blåa fiskar?

Tack på förhand/T
Sparar...
X