Vart hittar man Altrolamprologus Comp. "Sumbu"?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Råbis
    Användare
    • november 2009
    • 10

    Vart hittar man Altrolamprologus Comp. "Sumbu"?

    Tjenare

    Jag är lite sugen på att komplettera mitt 100L Tanganyika med något som håller ner yngelproduktionen från mina tre Brevis-par en aning. Har redan förslag på Jullar eller ev en Lelupi men jag tänkte kolla upp om det går att få tag på Altolamprologus Compressiceps "Sumbu" i mellansverige?

    Vet att Kent i Nol har sådana inne men det är en bit att åka. Thomas Zoologiska i Karlskoga kunde inte ta in via sina distributörer så frågan är om någon sett sådana fiskar någon annanstans? Malawi Örebro tror jag bara har större Compressiceps, åtminstone enligt deras lagerlista

    /Robert
  • Masinje
    Användare
    • januari 2008
    • 6

    #2
    Ursprungligen postat av Råbis
    Tjenare

    Jag är lite sugen på att komplettera mitt 100L Tanganyika med något som håller ner yngelproduktionen från mina tre Brevis-par en aning. Har redan förslag på Jullar eller ev en Lelupi men jag tänkte kolla upp om det går att få tag på Altolamprologus Compressiceps "Sumbu" i mellansverige?

    Vet att Kent i Nol har sådana inne men det är en bit att åka. Thomas Zoologiska i Karlskoga kunde inte ta in via sina distributörer så frågan är om någon sett sådana fiskar någon annanstans? Malawi Örebro tror jag bara har större Compressiceps, åtminstone enligt deras lagerlista

    /Robert
    Hej,kan nog fixa fram Alt.compr.Sumbu shell om du inte har för långt att åka till Sala .
    Mvh.Janne

    Kommentar

    • Råbis
      Användare
      • november 2009
      • 10

      #3
      Ursprungligen postat av Masinje
      Hej,kan nog fixa fram Alt.compr.Sumbu shell om du inte har för långt att åka till Sala .
      Mvh.Janne
      Hej Janne,

      Sala har jag ca 18-19 mil till så det är ju iofs en bit. Jag noterar ditt svar och kollar om någon mer har några tips. Annars skickar jag dig ett PM

      Mvh Robert

      Kommentar

      Arbetssätt...