Stämmer! Det är tiden som är det stora problemet, och orken!
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Cyathopharynx furcifer blev foae!
Kollapsa
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se
-
På stämman så visade jag Ad bilder på mina "furcifer" och bad honom identifiera dom. Ad tyckte att det var foae, med anledning av de mörka fenorna.
Så nu så har jag foae istället för furcifer. Men vad gör det? De är lika snygga för det!Bifogade filermvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wilhelm Visa inläggSå nu så har jag foae istället för furcifer. Men vad gör det? De är lika snygga för det!Fiskar är vänner-inte mat!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wilhelm Visa inläggPå stämman så visade jag Ad bilder på mina "furcifer" och bad honom identifiera dom. Ad tyckte att det var foae, med anledning av de mörka fenorna.
Så nu så har jag foae istället för furcifer. Men vad gör det? De är lika snygga för det!
Wille; å så får du byta rubrik på tråden igen..."Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
c",)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ozric Visa inläggOch begreppet "furcifer dark"; används inte det längre?mvh Wilhelm
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wilhelm Visa inläggDessa filter är ganska vanliga här.
Jo det är ett "jäkla bök" att rengöra dem. Men det blir bara ett i taget och det brukar ta en kvart tills de är tillbaka i akvariet igen.
Jag har planer på att bygga ett kar som har en stor bottenyta >1m djupt x 1,8m långt.
Har en sådan glasskiva, men måste hitta något bra ställe i mina rum att ha det i samt bygga en bänk. (Inte det lättaste!)
Kommentera
Kommentera