Hjälp snabbt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • robjo
    Användare
    • maj 2005
    • 330

    Hjälp snabbt

    Hej på er,

    Är det någon utav er som har käningar nere i Hässleholm, jag behöver få hem fisk därifrån, då bussgods inte kunde ta upp dom samma dag dom skulle skickas.
    Eller någon som har något annat bra alternativ att få upp dom till Stockholm eller uppsala

    /Robban
    http://picasaweb.google.se/sipedon/
  • Wilhelm
    Användare
    • april 2002
    • 9122

    #2
    Sätt in detta i köp och säljavdelningen också!
    Jag ska försöka få till stånd en avdelning där man kan efterlysa fisk och akvarierelaterde transporter.
    Det finns ju en massa folk som åker kors o tvärs i riket och allt behöver ju inte transporteras på stubin!
    mvh Wilhelm

    "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


    www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

    Kommentar

    • doohan
      NCS Medlem
      • augusti 2004
      • 1607

      #3
      En

      Ursprungligen postat av Wilhelm
      Sätt in detta i köp och säljavdelningen också!
      Jag ska försöka få till stånd en avdelning där man kan efterlysa fisk och akvarierelaterde transporter.
      Det finns ju en massa folk som åker kors o tvärs i riket och allt behöver ju inte transporteras på stubin!
      kanon ide Wilhelm!

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • augusti 2002
        • 10784

        #4
        Bra idé Wilhelm. Jag hoppas att det löser sig Robjo...

        Kommentar

        • robjo
          Användare
          • maj 2005
          • 330

          #5
          Verkligen en kanon idé Wilhelm och tack för tipset. Nu hade jag en sån tur att träffa en väldigt tillmötesgående säljare, han erbjöd sig att åka ner till Malmö för att lämna fisklåda till bussgods, det är service det.
          Så nu kommer det två grupper nästa fredag, en körsbärsgrupp, och en Ikola grupp, tänkte först bara ta körsbären, men det va lika bra att "fylla" lådan med Ikola oxå

          /Robban
          http://picasaweb.google.se/sipedon/

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • augusti 2002
            • 10784

            #6
            Ursprungligen postat av robjo
            Verkligen en kanon idé Wilhelm och tack för tipset. Nu hade jag en sån tur att träffa en väldigt tillmötesgående säljare, han erbjöd sig att åka ner till Malmö för att lämna fisklåda till bussgods, det är service det.
            Så nu kommer det två grupper nästa fredag, en körsbärsgrupp, och en Ikola grupp, tänkte först bara ta körsbären, men det va lika bra att "fylla" lådan med Ikola oxå

            /Robban
            Härligt! Många inom hobbyn är väldigt tillmötesgående faktiskt...och det är ju extra kul.

            Kommentar

            • tricoti
              Användare
              • juni 2009
              • 249

              #7
              Annars kan man ta en mini semester och åka tåg,bo på vandrarhem nå´n natt o tamed sig sina fiskar hem på hemvägen.Det blir också ett minne.Och så är det en liten lagom nördig grej att göra.

              Kommentar

              • tricoti
                Användare
                • juni 2009
                • 249

                #8
                Själv hade jag gärna åkt på en gruppresa till Malawi o hämtat hem mina fiskar..Tjaa, iallafall fått sett dom i verligheten.

                Kommentar

                Arbetssätt...