Trewavasae

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • andmob
    svarade
    Här kommer lite gott och blandat

    Lämna en kommentar:


  • maltandis
    svarade
    [QUOTE=Robbe;785203]Ja, det var exakt malawicikliden Labeotropheus trewavasae jag menade kanske var lite otydlig där



    Mycket snygga Maltandis, vilken fångstplats/art är detta?



    Den röd/vita är Thumbi west. Den andra är okänd för mig, fick den av en kompis.

    Lämna en kommentar:


  • Robbe
    svarade
    Ursprungligen postat av palleh
    Misstänker att det är malawicikliden Labeotropheus trewavasae du menar då det finns en hel del geografiska varianter av den. Hoppas nån kan hjälpa dig med lite bilder
    Ja, det var exakt malawicikliden Labeotropheus trewavasae jag menade kanske var lite otydlig där

    Ursprungligen postat av maltandis
    Här kommer några bilder.
    Mycket snygga Maltandis, vilken fångstplats/art är detta?

    Ursprungligen postat av endymion
    Dom i artregistret har jag redan dreglat färdigt över därför tänkte jag att kanske skulle kunna locka fram några nya foton och foton från tex andra fångst platser i och med denna tråd

    Lämna en kommentar:


  • RobinH
    svarade
    Ursprungligen postat av maltandis
    Här kommer några bilder.
    Jäkligt fina...

    Lämna en kommentar:


  • endymion
    Gäst svarade
    Gå in här


    Ute till höger finns det 5 olika fångstplats varianter

    Lämna en kommentar:


  • maltandis
    svarade
    Här kommer några bilder.

    Lämna en kommentar:


  • palleh
    svarade
    Ursprungligen postat av Robbe
    Har gått och kärat ner mig i en ful/snygg rackare vid namn Trewavasae och upptäckt att det finns en hel del olika arter i arten(??)
    Nu skulle jag blivit mycket glad om jag kunde fått in en massa foton på denna art i denna tråd så ös på med foton bara
    Misstänker att det är malawicikliden Labeotropheus trewavasae du menar då det finns en hel del geografiska varianter av den. Hoppas nån kan hjälpa dig med lite bilder

    Lämna en kommentar:


  • Robbe
    startade ett ämne Trewavasae

    Trewavasae

    Har gått och kärat ner mig i en ful/snygg rackare vid namn Trewavasae och upptäckt att det finns en hel del olika arter i arten(??)
    Nu skulle jag blivit mycket glad om jag kunde fått in en massa foton på denna art i denna tråd så ös på med foton bara
Arbetssätt...