ensam demasoni tuggar!!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maaah
    Användare
    • augusti 2005
    • 89

    ensam demasoni tuggar!!!!

    Jag har tyvvär bara en demasoni kvar i mitt kar, men den tuggar regelbundet och får fram yngel. då har jag inte ens nån fisk som är i närrheten lik i karet.
    Dom arter jag har idag i karet är m. lambardoi, några golden, och 2st livingstonii.

    Är det värkligen möjligt för henne att para sig med nån av dom?? vad ska jag göra med ynglerna, ska jag fortsätta att låta henne spotta i karet så att ynglerna blir mat, eller ska jag sätta dom på tillväxt o se vad det blir för spännande???
    Senast redigerad av maaah; 08 september 2009, 00:08.
  • cf.akvarielagret
    Användare
    • april 2002
    • 5028

    #2
    Ursprungligen postat av maaah
    Jag har tyvvär bara en demasoni kvar i mitt kar, men den tuggar regelbundet och får fram yngel. då har jag inte ens nån fisk som är i närrheten lik i karet.
    Dom arter jag har idag i karet är m. lambardoi, några golden, och 2st livingstonii.

    Är det värkligen möjligt för henne att para sig med nån av dom??
    Lite lustigt men ej omöjligt
    jag sätter ett kort på att boven är
    Metriaclima lombardoi
    jag är Ateist
    men Gud talade till mig
    Gud är stor
    jag frågade hur stor ? inget svar
    han kanske behövde låna toaletten

    Kommentar

    • RobinH
      Användare
      • augusti 2008
      • 2150

      #3
      troligtvis är det lombardoi som e skyldig, lombardoihonor är blårandiga...
      CA

      Kommentar

      • maaah
        Användare
        • augusti 2005
        • 89

        #4
        jo, det är ju sant, men för demasoni honan passar ju verkligen inte en lambordoi hanne in... men dom kanske inte är så kräsna när dom blir ensamma?? får nog ta o springa o köpa några kompisar till henne lite snabbt..

        Kommentar

        Arbetssätt...