Rödrubin vs firefish

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • classe
    NCS Medlem
    • april 2007
    • 1147

    Rödrubin vs firefish

    jag vill fråga om den kan tillsammans den varandra?? känner mig risk rädd om den korsa sig där?? eller hur dåå?? jag har vanlig rödrubin och egna odling för firefish där själv hemma karet..
    375 LITER Malawi arter..
    74 Liter Malawi yngel...
  • mico
    NCS Medlem
    • januari 2007
    • 32

    #2
    firefishen kommer att trycka ner rödrubin, med det blir att du får bleka rödrubin hanar, märker det i mitt kar, så satsa enbart på den ena om du vill ha utfärgade hanar.

    // Mikael

    Kommentar

    • classe
      NCS Medlem
      • april 2007
      • 1147

      #3
      Ursprungligen postat av mico
      firefishen kommer att trycka ner rödrubin, med det blir att du får bleka rödrubin hanar, märker det i mitt kar, så satsa enbart på den ena om du vill ha utfärgade hanar.

      // Mikael
      har du testar den dåå??? så jag vill veta den hur ser ut den bilder?? kan du visa den din bilder???
      375 LITER Malawi arter..
      74 Liter Malawi yngel...

      Kommentar

      • mico
        NCS Medlem
        • januari 2007
        • 32

        #4
        Har inga bilder nu, men försöker senare, rubin hanen har sprungit och gömt sig, men firefishen är grymt snygg.

        // mikael

        Kommentar

        • classe
          NCS Medlem
          • april 2007
          • 1147

          #5
          Ursprungligen postat av mico
          Har inga bilder nu, men försöker senare, rubin hanen har sprungit och gömt sig, men firefishen är grymt snygg.

          // mikael
          ok är den blir snyggt fiskar där?? så jag vill veta.. är den bra eller inte dåå??
          375 LITER Malawi arter..
          74 Liter Malawi yngel...

          Kommentar

          • Daniel Hård
            Användare
            • oktober 2006
            • 14

            #6
            Var inte orolig de två arterna är väl inte direkt artrena de är avlade för ditt och mitt öga och inget annat.

            Kommentar

            • classe
              NCS Medlem
              • april 2007
              • 1147

              #7
              Ursprungligen postat av Daniel Hård
              Var inte orolig de två arterna är väl inte direkt artrena de är avlade för ditt och mitt öga och inget annat.
              ok är du säkert det där den kan du visa den där din bilder dåå?? dom är klart båda den för finns i natur.. så hur dåå??
              375 LITER Malawi arter..
              74 Liter Malawi yngel...

              Kommentar

              Arbetssätt...