C. foae, cabogo copper

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tony
    Användare
    • april 2002
    • 4594

    C. foae, cabogo copper

    Jag svängde förbi Herkules Zoo och såg att de hade vad som såg ut att vara 2+5 nästan vuxna C. foae, Cabogo copper för 125kr styck. Hade jag inte gjort mig av med mina burkar hade jag köpt dem direkt, men nån annan kanske är snabb och hugger dem?
    Tony Englund
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • april 2002
    • 3111

    #2
    de har nog gått där ett halvår eller nåt minst
    Mvh
    Peter

    don´t drink water-fish ..... in it!

    Kommentar

    • 56ovwal
      Användare
      • mars 2004
      • 664

      #3
      Menar ni allvar? 125 spänn styck för nästan fullvuxna Kabogo Copper och med den könsfördelningen? Och dom har inte blivit sålda på ett halvår??? Vad är där för fel på dom?
      Jag har redan ett gäng Sibwesa Copper som börjat färga så smått och har ingen plats för dessa osså annars hade jag varit sugen på en tur till Göteborg.
      Pigge
      Bygger ny akvarielokal:
      http://ovwali.blogg.se/
      Uppdaterad:2011-12-23

      Kommentar

      • tricoti
        Användare
        • juni 2009
        • 249

        #4
        Jag har varit på Herkules zoo nu i dag o köpt och betalt 2 hanar och 3 honor.De fick lov att gå kvar där tills jag får hem mitt 540lit akvarium .Så det finns 1 jämnt par kvar till salu..Så gillar ni o vill se lite intressant fisk så åk dit.Dom har hundratalet akvarium med mycket fina fiskar,mycket utfärgad Aulonocara,många haplisar,mycket tanganyika..Mina fiskar hämtar jag hem i början av augusti.Hur kul somhelst!! OCH TONY TACK FÖR TIPSET!

        Kommentar

        • Tony
          Användare
          • april 2002
          • 4594

          #5
          Vassego
          Tony Englund

          Kommentar

          Arbetssätt...