Blir såååå lesss!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • luppe
    Användare
    • februari 2006
    • 154

    Blir såååå lesss!!

    Hej var till akvarieleasing i sumpan för några veckor sedan och köpte röd rubin. paret var inte till salu först men sedan fick jag köpa det, mycket fint exemplar på hanen (dyyyrt). köpte 8 andra malawis också men den enda som "drog vidare till en annan värld" var röd rubinhanen som var ett utställnings ex :-)

    Var idag förbi akvarielagret och köpte ett par Aulonocara, trott eller ej men honan dog innan jag ens hunnit komma hem :-)
    Vad ska man säga........
    Bhuuu/ Bosse

    Så har nån en rödrubin hane samt en Stuartgranti hona över så hör av er...
  • Markie
    Användare
    • september 2008
    • 512

    #2
    Ursprungligen postat av luppe
    Hej var till akvarieleasing i sumpan för några veckor sedan och köpte röd rubin. paret var inte till salu först men sedan fick jag köpa det, mycket fint exemplar på hanen (dyyyrt). köpte 8 andra malawis också men den enda som "drog vidare till en annan värld" var röd rubinhanen som var ett utställnings ex :-)

    Var idag förbi akvarielagret och köpte ett par Aulonocara, trott eller ej men honan dog innan jag ens hunnit komma hem :-)
    Vad ska man säga........
    Bhuuu/ Bosse

    Så har nån en rödrubin hane samt en Stuartgranti hona över så hör av er...
    TRIS. vad tråkigt men de är inte annat än att brytaihop och komma igen

    Kommentar

    • jompa.h
      Användare
      • maj 2007
      • 63

      #3
      beklagar sorgen,trist att läsa,som södertäljesonen skrev bara att komma igen.tappa inte modet. mvh jompa (suger fett när man betalt dyra stålar för fina firrar)

      Kommentar

      Arbetssätt...