Jag är tillbaka

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DreamMaster
    Användare
    • november 2007
    • 31

    #16
    Ursprungligen postat av DreamMaster
    Har lite dåligt ös på vattenytan undrar då om man kan slänga i en Maxi Jet MP 1200 som fixar det åt mig.. Eller det kanske är lite overkill?
    Svarar åt mig själv här det funkade ju kanon att sätta i den oxå.. Satt den brevid den andra får la se hur bra det blir. funkar det inte så sätter jag i den där den andra sitter

    Kommentar

    • DreamMaster
      Användare
      • november 2007
      • 31

      #17
      Så här blev det om ni inte fattade vad jag menade

      Kommentar

      • Peter_A_F
        Användare
        • januari 2008
        • 809

        #18
        Ursprungligen postat av DreamMaster
        Så här blev det om ni inte fattade vad jag menade

        Förstod någorlunda men en bild är ju alltid tydligare...

        Men undrar lite över placeringen av värmaren... nog att den verkar hålla men varför snett över bakrutan? Det är ju inte en av de mest diskreta placeringarna...
        - 720 liter med Malawi.

        Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333

        Lägg till ciklid.org på iGoogle!

        Kommentar

        • DreamMaster
          Användare
          • november 2007
          • 31

          #19
          Ursprungligen postat av Peter_A_F
          Förstod någorlunda men en bild är ju alltid tydligare...

          Men undrar lite över placeringen av värmaren... nog att den verkar hålla men varför snett över bakrutan? Det är ju inte en av de mest diskreta placeringarna...
          hehe nä jag vet men sladden är inte så lång som jag vill att den ska vara
          så det får bli snett Jag bryr mig inte så mycket bara den gör sitt jobb
          så är jag glad..På första bilden hade jag ju den intill filltret men tyckte det inte kändes så bra så det fick bli så som det är nu..

          Kommentar

          • Peter_A_F
            Användare
            • januari 2008
            • 809

            #20
            Du får säga till ifall jag blir tjatig... men vad säg som att sätta den på sidorutan istället brevid filtret? Då bör den hamna i strömmen som är på väg mot filtret och värma effektivt.

            Men som du skriver... det stör inte dig...


            Jag har ställt rötter för att dölja filtret... min värmare sitter i hörnet i framkant för tillfället.
            Senast redigerad av Peter_A_F; 09 mars 2009, 19:51.
            - 720 liter med Malawi.

            Albumet här på Ciklid: http://www.ciklid.org/forum/album.php?u=11333

            Lägg till ciklid.org på iGoogle!

            Kommentar

            • DreamMaster
              Användare
              • november 2007
              • 31

              #21
              Ursprungligen postat av Peter_A_F
              Du får säga till ifall jag blir tjatig... men vad säg som att sätta den på sidorutan istället brevid filtret? Då bör den hamna i strömmen som är på väg mot filtret och värma effektivt.

              Men som du skriver... det stör inte dig...


              Jag har ställt rötter för att dölja filtret... min värmare sitter i hörnet i framkant för tillfället.
              hehe det hade jag inte tänkt på får fixa detta i morgon för nu är det mörkt i karet... Tackar för tipset
              Senast redigerad av DreamMaster; 11 mars 2009, 18:20.

              Kommentar

              • DreamMaster
                Användare
                • november 2007
                • 31

                #22
                Någon som vet hur jag kan få bort dimman i karet?? syns inte på korten men det är dimmigt.. Vill ju ha det kristall klart som jag har det i dom andra karen men detta vill sig inte..

                Kommentar

                Arbetssätt...