Nytändning Malawi

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • unger
    Användare
    • februari 2005
    • 216

    Nytändning Malawi

    Känner att jag behöver en nytändning. Går lite på tomgång med mina två burkar. Den ena innehåller 500 liter plus golden odlade, VF minos reef röd zebra plus dito OB honor. och Lab trevasase VF och F1 grupp higga reef black top.

    1400 liters innehåller Ps Ndumbi, Fryeri, M Fainzlberi Kirondo MC + OB, Lab Trevasae Higga reef Black top MC + Ob samt VF golden. Aulonocara Blue neon undu reef.

    Vad ska jag göra!!
  • palleh
    Användare
    • december 2006
    • 704

    #2
    Ursprungligen postat av unger
    Känner att jag behöver en nytändning. Går lite på tomgång med mina två burkar. Den ena innehåller 500 liter plus golden odlade, VF minos reef röd zebra plus dito OB honor. och Lab trevasase VF och F1 grupp higga reef black top.

    1400 liters innehåller Ps Ndumbi, Fryeri, M Fainzlberi Kirondo MC + OB, Lab Trevasae Higga reef Black top MC + Ob samt VF golden. Aulonocara Blue neon undu reef.

    Vad ska jag göra!!
    Stoppa i masa haplisar i fjortonhundrat=) Kanske en grupp rostratus ett gäng copadichromis, någon lethrinops och nått mer=)
    http://picasaweb.google.com/palleph

    Nya bilder laddas upp hela tiden


    Mvh Patrik

    Kampfisk!

    Kommentar

    • KuRtaN
      Användare
      • februari 2008
      • 778

      #3
      Jag kände samma sak, så nu kör jag SA, växter på rötter och Satanoperca lecustictia, Red back scalare, pansarmalar & tetror.
      Det fick mig att bli som pånyttfödd Fast jag är helt övertygad om att malawi kommer igen någon gång
      Over and out // Mathias

      Jordätare - Eartheater - Dustsmasker

      Kommentar

      • unger
        Användare
        • februari 2005
        • 216

        #4
        tänkte mig en grupp aulonocara, cop mloto midnight....

        Kommentar

        • qristina
          Banned
          • september 2005
          • 85

          #5
          Ursprungligen postat av unger
          tänkte mig en grupp aulonocara, cop mloto midnight....
          Hur gick det med dina hongie

          Kommentar

          • unger
            Användare
            • februari 2005
            • 216

            #6
            Ursprungligen postat av qristina
            Hur gick det med dina hongie
            Det gick bra i början. DEn vackraste mbuna jag har haft. Men sedan blev han för vild och jagade i hjäl honorna och han fick åka till Nol istället. Men en mäktig fisk var det....

            Kommentar

            Arbetssätt...