Skickar fisk?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jeppehb
    Användare
    • februari 2008
    • 124

    Skickar fisk?

    Är det någon som vet om det finns en butik med ett bra utbud med T-ciklider som skickar fisk med bussgods? Utbudet hemma i Örebro är rätt snålt just nu...
  • Matz Karlsén
    Användare
    • februari 2004
    • 1127

    #2
    Du har ju aquarium malawi i Örebro de har ett stort utbud tanganyikaciklider.
    Annars skickar nols ciklidhobby med bussgods.

    Senast redigerad av Matz Karlsén; 12 september 2008, 20:00.
    To be or not to be a cichlid-lover that´s the question!

    Kommentar

    • jeppehb
      Användare
      • februari 2008
      • 124

      #3
      Jag vet, bor bara 200m därifrån. De fiskar jag har har jag köpt av Anders, mycket trevlig kille... men just nu har han knappt några Tanganyika inne, bara massor med VF-Malawi. Så hade jag haft Malawi hade det varit rena drömmen... Jag får ringa till Nol så får vi se. Tack för tipset.

      Kommentar

      • Markie
        Användare
        • september 2008
        • 512

        #4
        Hej,Undrar hur det är med reklamation om man skickar efter fisk och det skulle komma en påse död fisk? Är det en risk eller går det bra i dom flesta fall? Någon som vet?

        Mvh//Niklas

        Kommentar

        • Eldnor
          Användare
          • juni 2008
          • 99

          #5
          Jag har handlat med butiker i Stockholmsområdet och har goda erfarenheter av reklamationer. Jag bor på Gotland så resan hem kan bli rätt lång, längsta har nog varit 36 timmar. Syrgas och frigolitlådor till trots, händer det ju saker ibland ändå. Fiskar som dött vid framkomst har jag alltid kunnat reklamera och fått pengar tillbaka eller nya fiskar. Nu brukar jag samla ihop beställningar när jag ändå åker så det blir minst en låda. Jag handlar främst i Bromma eller Sundbyberg och där har det fungerat bra. Sumpan har dock varit strået vassare på detta område.

          Kommentar

          Arbetssätt...